Ako vie váš e-shop ušetriť
poplatky na platbách
od zákazníkov?

Ako vie váš e-shop ušetriť
poplatky na platbách
od zákazníkov?

Odpovedá Martina Zrníková, expertka Slovenskej sporiteľne pre firemné bankovníctvo

Sporopay je teda alternatívou k platbe kartou. V čom sú výhody tejto služby?

Hlavná výhoda pre zákazníkov je rýchlosť a pohodlnosť. Priamo v rámci nákupného procesu sú presmerovaný do prostredia Georgea, ktoré poznajú, dôverujú mu a nemusia mať pri sebe platobnú kartu. Služba je bezpečná tak pre obchodníka, ako aj zákazníka.

Pre obchodníka je zase hlavnou výhodou cena. Ak zákazník zaplatí cez platobnú bránu kartou, obchodník platí poplatok za spracovanie transakcie. Je to určité % z transakcie spoločnosti, ktorá prevádzkuje platobnú bránu a kartovým spoločnostiam. Toto % sa odvíja aj od výšky transakcie, bežne sa pohybuje okolo 1 %. Ak ale zákazník zaplatí cez službu Sporopay, obchodník zaplatí len za pripísanie tejto platby na jeho účet, čo je 0,20 eur bez ohľadu na výšku platby. 

Príklad

Zákazník chce zaplatiť za tovar 100 eur. Ak zaplatí cez platobnú bránu, obchodník za spracovanie transakcie zaplatí 1 eur. Ak by zákazník zaplatil cez službu Sporopay, obchodník zaplatí len 0,20 eur za pripísanie platby na účet.

Ako je to s implementáciou Sporopay-u do eshopu? Je to náročne?

Implementácia je veľmi jednoduchá. Stačí mať zriadený biznis účet v Slovenskej sporiteľne a elektronické bankovníctvo. Po podpise zmluvy dostane klient od nás technickú špecifikáciu, na základe ktorej veľmi jednoducho rozšíri svoje platobné možnosti so službu Sporopay.