Zoznámte sa s Vesnou, prvou holografickou bankárkou. Stretnúť ju môžete v pobočke Slovenskej sporiteľne v bratislavskom NIVY centre.
Ak nemáte cestu okolo, nevadí. Vesna vám kedykoľvek odpovie na vaše otázky a pomôže s vybranými bankovými operáciami aj v čete priamo na našom webe.
VESNA V POBOČKE
Vesna v podobe hovoriaceho hologramu, vám ochotne poradí v pobočke Ńivy centrum v Bratislave, kde svoju komunikáciu s virtuálnou asistentkou máte prepísanú v tablete
VESNA CHAT NA WEBSTRÁNKE
Virtuálna poradkyňa vám kedykoľvek zodpovie vaše otázky a pomôže s vybranými bankovými operáciami aj priamo na našom webe, formou chatu.
VESNA V POBOČKE
Vesna v podobe hovoriaceho hologramu, vám ochotne poradí v pobočke Nivy centrum v Bratislave, kde svoju komunikáciu s virtuálnou asistentkou máte prepísanú v tablete
VESNA CHAT NA WEBE
Virtuálna poradkyňa vám kedykoľvek zodpovie vaše otázky a pomôže s vybranými bankovými operáciami aj priamo na našom webe, formou chatu.
Najväčšou výhodou umelej inteligencie je, že v jednom momente môže súčasne komunikovať s obrovským počtom ľudí na odlišné témy. Vašu požiadavku tak dokáže bez čakania vyriešiť v ktorúkoľvek dennú či nočnú hodinu, cez sviatok aj cez víkend.
Virtuálna poradkyňa založená na umelej inteligencii ovláda
viac ako 320 rôznorodých tém z oblastí
Platobné karty
Účty
George
Investovanie
Úvery
Platobné karty
Účty
George
Investovanie
Úvery
V priebehu roka budú pribúdať ďalšie témy, aj podľa toho ako budú pribúdať vaše otázky. Vesna je mladá, a ešte stále sa učí 😊 Každopadne už teraz pripravuje novinky so svojim kolegom Georgeom. Za prvý mesiac Vesna vyriešila na našej webstránke už viac ako 10 000 klientskych otázok
Ako Vesna uvažuje?
Prvá holografická bankárka využíva systémy počítačovej vedy. Na princípoch strojového učenia a lingvistiky s preddefinovaným logickým stromom porozumenia prirodzenej konverzácie, dokáže pochopiť vašu otázku a správne odpovedať.
Viac o tom, ako Vesna vznikala a ako funguje, si pozrite v krátkom videu
Ako sa správne pýtať
Vesna sa snaží porozumieť hovorenému (pri holograme) aj písanému slovu (pri webčete). V niektorých prípadoch vám hneď ponúkne na výber aj logické možnosti ďalších otázok k danej téme. Ak vašu otázku nepochopí, alebo ak na ňu ešte nevie odpovedať, ponúkne vám možnosť prepnúť sa na živého operátora, pripadne odporučí kontakt priamo v pobočke.
Pýtajte sa na podstatu, ideálne v jednej vete. Menej je niekedy viac😊
„Ako si zmením PIN kód na karte?“, alebo „Potrebujem zablokovať kartu“, namiesto dlhého príbehu o tom ako niekto mohol odcudziť vaše citlivé údaje počas včerajšej párty.
Preklepy a diakritika
Vesna si dokáže poradiť aj s textom bez diakritiky, prípadne s niektorými preklepmi, alebo hrúbkami. V prípade väčších gramatických chýb už môže mať problém porozumieť, a preto si, prosím pozorne skontrolujte otázku skôr ako stlačíte „enter“.
Vesna neporozumela? Skúste preformulovať otázku
Na jednu vec je možné sa spýtať rôznymi spôsobmi, a preto ak Vesna nevyhodnotila otázku správne, opýtajte sa inými slovami. Používajte kľúčové slová, preformulujte otázku. Ak vám aj napriek tomu nerozumie, presmeruje vás na živého operátora.
Hlasové ovládanie pre hologram v pobočke
Pristúpte k tabletu umiestnenom priamo pred hologramom. Vesna vás zaregistruje a predstaví sa. Na aktiváciu mikrofónu stlačte oranžové tlačidlo a Vesna začne počúvať. Položte svoju otázku. Jej prepis sa priebežne zobrazuje na obrazovke tabletu. Opätovným stlačením tlačidla sa mikrofón vypne a Vesna otázku hneď spracuje. Ak zostanete ticho približne dve sekundy, Vesna pochopí, že už zaznelo všetko, a rovnako odpovie na vašu otázku.