Naše produkty a služby sú pre všetkých

Prístupnosť našich produktov a služieb je základom finančného sebavedomia,
preto ich sprístupňujeme všetkým – jednoducho, transparentne a bez bariér.

Náš záväzok v oblasti prístupnosti

Sme najlepším finančným partnerom pre život aj podnikanie. Uvedomujeme si, že potreby našich klientov sú rôznorodé. Aj preto, je naším cieľom odstrániť bariéry a zabezpečiť rovný prístup k našim produktom a službám prostredníctvom inkluzívneho dizajnu, digitálnej prístupnosti a podpory individuálnych potrieb našich klientov.
 

Prístupnosť pobočiek a bankomatov

Čo robíme pre prístupnejšiu budúcnosť? Objavte naše prístupné pobočky a bankomaty.

Pobočky rešpektujúce vaše potreby

Potreby našich klientov v oblasti prístupnosti sa líšia. Aj preto na našom webe či v Google nájdete informácie o prístupnosti všetkých našich pobočiek a bankomatov pre osoby so zdravotným postihnutím.

Vyhovuje vám bezbariérový prístup, tiché miesto na sústredenie alebo potrebujete pre vyšší komfort asistenčnú technológiu pre svoje načúvacie zariadenie? Dohodnite si stretnutie v pobočke, ktorej prístupnosť najviac vyhovuje vašim potrebám.

Žena s vodiacim psom sedí v pobočke
Žena s vodiacim psom sedí v pobočke

Pobočky rešpektujúce vaše potreby

Potreby našich klientov v oblasti prístupnosti sa líšia. Aj preto na našom webe či v Google nájdete informácie o prístupnosti všetkých našich pobočiek a bankomatov pre osoby so zdravotným postihnutím.

Vyhovuje vám bezbariérový prístup, tiché miesto na sústredenie alebo potrebujete pre vyšší komfort asistenčnú technológiu pre svoje načúvacie zariadenie? Dohodnite si stretnutie v pobočke, ktorej prístupnosť najviac vyhovuje vašim potrebám.

Bezbariérový prístup

80 % pobočiek a 50 % bankomatov je prístupných pre osoby na vozíku bez obmedzení alebo cez rampy.

Auracastové zariadenia

V 35 pobočkách nájdete zariadenie Resound zvyšujúce komfort osobám s načúvacím zariadením.
 

Zóna na sedenie

Väčšina našich pobočiek má zónu na sedenie, ktorá pomáha osobám s obmedzenou mobilitou.
 

Online
tlmočenie

Všetky naše pobočky poskytujú online tlmočenie do slovenského posunkového jazyka.
 

Asistenčné aplikácie

Pri obsluhe využívame tablet s aplikáciou VoiceOver a naše bankomaty sú vybavené softvérom pre nevidiacich
 

Tiché
priestory

Všetky naše pobočky majú tiché miestnosti pre lepšie sústredenie sa na tie najdôležitejšie finančné rozhodnutia.

Bankomaty s výnimočným softvérom

Inovácie máme v našej DNA, a preto ich využívame aj na ceste za prístupnou budúcnosťou. Ako prvá banka na Slovensku sme upravili softvér našich bankomatov, tak aby vyhovel aj potrebám klientov so zrakovým postihnutím. 

Digitálna prístupnosť a komunikácia

Aký je George?

  • Dobre vnímateľný vďaka kontrastu použitých farieb, typu a veľkosti písma
  • Ľahko ovládateľný klávesnicou
  • Bez blikajúcich prvkov spôsobujúcich záchvaty
  • Zrozumiteľný vďaka použitému jazyku, intuitívnej navigácii a predvídateľným funkciám

Digitálny zážitok budúcnosti

Vďaka nášmu inkluzívnemu dizajnu rešpektujúcemu najnovšie štandardy WCAG AA 2.2 a pravidelným auditom prinášame digitálny zážitok budúcnosti pre všetkých.

Náš George je jednoduchý, bezpečný a kompatibilný s vašimi asistenčnými technológiami. Aj preto sa ľahko stane súčasťou vašej každodennej rutiny starostlivosti o vaše finančné zdravie.

Digitálny zážitok budúcnosti

Vďaka nášmu inkluzívnemu dizajnu rešpektujúcemu najnovšie štandardy WCAG AA 2.2 a pravidelným auditom prinášame digitálny zážitok budúcnosti pre všetkých.

Náš George je jednoduchý, bezpečný a kompatibilný s vašimi asistenčnými technológiami. Aj preto sa ľahko stane súčasťou vašej každodennej rutiny starostlivosti o vaše finančné zdravie.

Inovácie budúcnosti

Tlmočenie do slovenského posunkového jazyka

Je vaším materinským jazykom slovenský posunkový jazyk? V spolupráci s Centrom bezbariérovej komunikácie prinášame od septembra do našich pobočiek online tlmočníkov v pracovné dni od 8:00 do 16:00. Stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Slovenskej sporiteľne a požiadať vášho konzultanta o tlmočenie do slovenského posunkového jazyka.
 

Bankomaty prístupné pre osoby so zrakovým postihnutím

Naše bankomaty sú vybavené softvérom, ktorý sme navrhovali v súlade so štandardami WCAG 2.2 AA s prihliadnutím na potreby osôb so zrakovým postihnutím.

Nevidiaci klienti môžu využiť taktilnú klávesnicu a hlasovú navigáciu. Tá sa spustí zapojením bežne dostupných slúchadiel s 3,5 mm konektorom do bankomatu. Otvor na slúchadlá sa zvyčajne nachádza vpravo dole pod obrazovkou bankomatu. Následne sa obrazovka zhasne a vás pri obsluhe bankomatu naviguje hlasová navigácia v slovenskom jazyku. 

Dôležité dokumenty

V Slovenskej sporiteľni veríme, že prístupnosť nie je cieľová rovinka, ale cesta, na ktorej sa neustále učíme, zlepšujeme a rastieme spolu s potrebami našich klientov. Uvedomujeme si, že skutočne prístupné produkty a služby vznikajú vtedy, keď počúvame, investujeme a inovujeme – preto robíme všetko pre to, aby bolo finančné zdravie prístupné pre všetkých, bez rozdielu.

Ak ste sa stretli s prekážkami v prístupe k našim produktom a službám, dajte nám, prosím, vedieť. Rovnako nás veľmi potešia aj vaše nápady, ako by sme mohli byť ešte lepší. V prípade záujmu si prečítajte naše vyhlásenie o prístupnosti.