Keď profíci začnú podnikať: Banka môže pomôcť v období dlhých termínov splatnosti faktúr

Komunikácia bola podľa neho práve to, čo mladej firme na začiatku otvorilo dvere. Pretože môžete urobiť eseročku, aj byť šikovní, ale keď o vás nikto nevie… „Musíte si vytvoriť sieť kontaktov a tá je vybudovaná na dôvere. Všetko je to podľa mňa na osobnom prístupe k ľuďom. Osobne sa stretneme, dáme si kávu, vidíme si do tváre. A funguje nám to. Samozrejme, musíme sa obracať. Ale zas máme aj srandu, bez nej by to vo firme nešlo. Ak by sa ľudia neuvoľnili… o čom by to bolo?“

S rozbehom dnes už úspešného biznisu im pomohla aj Slovenská sporiteľňa. „Pomohla nám s preklenutím obdobia dlhých termínov splatností faktúr u niektorých zákazníkov. Prefinancovanie bankou pomohlo zabezpečiť financovanie technického vybavenia, špeciálnych školení zamestnancov a výroby reklamných odevov,“ dodáva Kamil Hubinský.

A ako je to s tou slobodou v praxi? Vraj očakávania sa im naplnili: „Sloboda je neskutočná vec. Už sme v situácii, keď si môžeme vyberať zákazníkov. Keď napríklad niečo nie je práve náš vyhradený technický obor, naše zameranie, poviem – ospravedlňujem sa, toto neberieme. To si v zamestnaní nemôžete dovoliť, o chvíľu by ste museli ísť preč. A zákazníci už aj sami začínajú po rôznych skúsenostiach prichádzať na výhodu systému prevahy kvality nad kvantitou, čo nám robí zároveň medzi odborníkmi dobrú reklamu a posúva nás vpred. A my sme hrdí na to, že si za ňou môžeme bez výčitiek stáť.“