Koronakríza ukázala potrebu mať peniaze vo forme. Slovenská sporiteľňa preto prináša novú službu Finančný plán, ktorá pomôže ľuďom so zabezpečením do budúcna.  Ako moderná a digitálna banka k tomu využíva mobilné riešenie, preto je hlavným hrdinom novej reklamnej kampane mobil. Leitmotívom komunikácie je súvislosť medzi fyzickou a finančnou kondičkou. Pomocou tejto zrozumiteľnej témy kampaň približuje klientom dôležitosť mať svoje peniaze vo forme a predstavuje Finančný plán ako novú službu dostupnú pre každého. 

„Kampaňou prinášame novú službu, ktorá súvisí s našou dlhodobou strategickou orientáciou na služby v mobile a finančné poradenstvo. Ako najväčšia digitálna a mobilná banka zjednodušujeme klientom ich cestu k vlastnému finančnému plánu. Mobil si to odmaká skrátka za nich a oni dostanú svoje peniaze do správnej formy. Dobré finančné zabezpečenie a pripravenosť aj na neočakávané situácie, si práve vďaka skúsenosti s krízou ľudia uvedomili ešte výraznejšie. Pätina Slovákov nemá rezervu ani na jeden mesiac. Cieľom kampane je predstavenie novej služby a posilnenie spojenia značky Slovenskej sporiteľne s mobilom. Ľudí kampaňou smerujeme na slsp.sk a následne na rezerváciu termínu priamo v pobočke. Dobrý finančný plán pokrýva štyri základné oblasti – sporenie, investovanie, poistenie a dôchodok. Záujemcom pripravíme finančné riešenie, ktoré je primerané ich veku, mesačným disponibilným zdrojom aj miere úspor. Finančný plán navrhne aj to, ako môžu ešte lepšie nakladať s peniazmi, ktoré im každý mesiac ležia „neaktívne“ na bežných či sporiacich účtoch, prípadne sa stratia v bežnej spotrebe“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Produkcia spotu bola po technickej stránke náročná, najmä 3D animácia mobilu ako hlavného hrdinu. Dynamiku a akčnosť podtrhuje aj známy svetový hit, ktorý zaznie v reklamnom spote (MC Hammer – Can't touch this). Novú kampaň ľudia uvidia v televízii, v rádiu, na internete, v kinách, v obchodných centrách, a keďže súvisí aj s tému kondičky, stretnú sa s ňou aj vo fitness centrách. 

Viac informácií o Finančnom pláne nájdete na www.slsp.sk/financnyplan

Kredity kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Boogie films
Réžia: Max Turek
3D: UPP
Mediálna agentúra: Wavemaker