Poslal/a som peniaze na nesprávne číslo účtu. Čo mám robiť?
Ak nesprávne zadaný účet v banke príjemcu neexistuje, domáci prevod sa vráti na účet platiteľa do 3-5 pracovných dní (závisí od spôsobu spracovania v banke príjemcu, pri cezhraničnom prevode je lehota dlhšia), ak existuje, prevod bude naň pripísaný. Pre vrátenie prevodu je nutné podať „Žiadosť o vrátenie/storno“ prevodu v pobočke banky. Po prijatí žiadosti vyšle banka do banky príjemcu požiadavku na vrátenie/storno prevodu. Za spracovanie žiadosti si banka zúčtuje poplatok 10 eur v prípade domáceho prevodu (SEPA) alebo 16,60 eur pri cezhraničnom prevode. Ak zahraničná banka za spracovanie žiadosti o vrátenie/storno prevodu účtuje ďalšie poplatky, tie sú zúčtované na ťarchu platiteľa. O vrátenie/storno prevodu môžete požiadať aj zavolaním na non-stop službu Klientske centrum na telefónne čísla 0850 111 888 (zo zahraničia +421 258 268 111). Žiadosť o vrátenie domáceho prevodu (SEPA) spracujeme v banke čo najskôr (spravidla max. do 5 prac. dní, pričom zákonná lehota je 30 dní, pri cezhraničných prevodoch max. 180 dní).