Slovenská sporiteľňa stojí pri svojich klientoch a zamestnancoch. Preto sme ešte na jar pripravili mimoriadny balík opatrení, ktorý pomohol lepšie zvládnuť dopady náročnej situácie, vrátane milióna eur od Nadácie Slovenskej sporiteľne na boj s pandémiou.
Tieto aktivity ocenil prestížny magazín Global Finance. Ten 27. 10. 2020 udeľoval ocenenia pre banky a finančné inštitúcie, ktoré excelentne reagovali na globálnu pandémiu a išli ďaleko nad rámec v pomoci klientom, pri ochrane svojich zamestnancov a ktoré súčasne poskytovali kritickú podporu celej spoločnosti.
Call centrum Slovenskej sporiteľne od 27. 10. 2020 posilnilo kapacity štátnej infolinky a pomáha odpovedať na otázky ľudí ohľadom nákazy.
Milión eur od Nadácie Slovenskej sporiteľne a banky na boj s nákazou
Garancia účtov zadarmo a zľavy z poplatku za účet na 6 mesiacov
Bezpečné bezkontaktné platenie a bankovanie cez Georgea
Pomoc pre firmy a podnikateľov
Odklad splátok úverov
Starostlivosť o zamestnancov
- Zabezpečenie vysokých hygienických štandardov, dostatok dezinfekcií a ochranných pomôcok
- Starostlivosť o finančné a aj duševné zdravie zamestnancov
- Transparentná interná komunikácia