
Potrebujete vyriešiť vzniknutý problém?
Poradíme vám so zadaním reklamácie
Ako zadať reklamáciu
- prostredníctvom kontaktného formulára,
- cez Georgea,
- osobne v ktorejkoľvek našej pobočke. Oslovte našich zamestnancov, často vám vedia ihneď pomôcť vyriešiť vašu požiadavku,
- telefonicky na linke Klientskeho centra 0850 111 888,
- písomne na adresu: Slovenská sporiteľňa, a. s., Tomášikova 48, 832 37 Bratislava.
V záujme čo najrýchlejšieho riešenia vašej reklamácie, nezabudnite nám uviesť čo možno najviac faktov (najmä údaje, vďaka ktorým vás budeme vedieť identifikovať) a podrobný popis situácie alebo predmetu reklamácie.
Čo s vašou reklamáciou robíme ďalej
- zaevidujeme ju, situáciu dôkladne prešetríme a hľadáme možnosti riešenia pre vás a pre zlepšenie našich služieb do budúcna,
- odpoveď a zrozumiteľné vysvetlenie sa snažíme pripraviť v čo najkratšom čase, väčšinou to stihneme do 10 kalendárnych dní, v zložitejších prípadoch do 30 kalendárnych dní od prijatia,
- v prípadoch, kedy je nevyhnutné komunikovať so zahraničnou bankou, sa môže lehota riešenia predĺžiť až na 6 mesiacov, o prípadnom predĺžení lehoty vás budeme informovať.
Viac informácií nájdete v Reklamačnom poriadku.
Vašu reklamáciu riešia

Nikola
Miklášová
Karty
Jaroslav
Izák
Bankové procesy a operácie
Jana
Slaninková
Platby
Peter
Krajčír
Bankové procesy a operácie
Anna
Zelenková
Platby
Jana
Petríková
Bankové procesy a operácie
Alena
Nemčeková
Ombudsman
Ľubica
Tišťanová
Bankové procesy a operácie
Katarína
Stachová
Bankové procesy a operácie
Ak nie ste spokojný s vyriešením
V prípade, ak s riešením vašej situácie nie ste spokojný alebo vysvetlenie a odpoveď na reklamáciu, ktorú ste od nás dostali, nie je dostatočné, je vám k dispozícii aj Ombudsman Slovenskej sporiteľne.
Termín osobnej návštevy si môžete s nami vopred dohodnúť e-mailom na adrese ombudsman@slsp.sk.
Na Ombudsmana sa môžete obrátiť:
- e-mailom: ombudsman@slsp.sk
- písomne: Slovenská sporiteľňa, a.s., ombudsman, Tomášikova 48, 832 37 Bratislava
- osobne: po predchádzajúcej dohode, v budove Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej 48 v Bratislave.
Termín si s nami dohodnite cez e-mail: ombudsman@slsp.sk