Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá

  • Navštívili ste našu pobočku? Dajte nám vedieť, či ste boli spokojný
  • Potrebujete vyriešiť vzniknutý problém? Nižšie vám poradíme ako zadať reklamáciu

Ako zadať reklamáciu

  • osobne v ktorejkoľvek našej pobočke. Oslovte našich zamestnancov, často vám vedia ihneď pomôcť vyriešiť vašu požiadavku,
  • telefonicky na linke Klientskeho centra 0850 111 888,
  • prostredníctvom formulára v Internetbankingu,
  • prostredníctvom e-mailu na info@slsp.sk alebo kontaktného formulára,
  • písomne na adresu: Slovenská sporiteľňa, a. s., Tomášikova 48, 832 37 Bratislava.

V záujme čo najrýchlejšieho riešenia vašej reklamácie, nezabudnite nám uviesť čo možno najviac faktov (najmä údaje, vďaka ktorým vás budeme vedieť identifikovať) a podrobný popis situácie alebo predmetu reklamácie.

Čo s vašou reklamáciou robíme ďalej

  • zaevidujeme ju, situáciu dôkladne prešetríme a hľadáme možnosti riešenia pre vás a pre zlepšenie našich služieb do budúcna,
  • odpoveď a zrozumiteľné vysvetlenie sa snažíme pripraviť v čo najkratšom čase, väčšinou to stihneme do 10 kalendárnych dní, v zložitejších prípadoch do 30 kalendárnych dní od prijatia,
  • v prípadoch, kedy je nevyhnutné komunikovať so zahraničnou bankou, sa môže lehota riešenia predĺžiť až na 6 mesiacov, o prípadnom predĺžení lehoty vás budeme informovať.

Viac informácií nájdete v Reklamačnom poriadku.

Ak nie ste spokojný s vyriešením

V prípade, ak s riešením vašej situácie nie ste spokojný alebo vysvetlenie a odpoveď na reklamáciu, ktorú ste od nás dostali, nie je dostatočné, je vám k dispozícii aj Ombudsman Slovenskej sporiteľne.

Termín osobnej návštevy si môžete s nami vopred dohodnúť e-mailom na adrese ombudsman@slsp.sk.

Na Ombudsmana sa môžete obrátiť:

  • e-mailom: ombudsman@slsp.sk
  • písomne: Slovenská sporiteľňa, a.s., Ombudsman, Tomášikova 48, 832 37 Bratislava
  • osobne: po predchádzajúcej dohode, v budove Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej 48 v Bratislave (pre dohodu termínu prosím kontaktujte: ombudsman@slsp.sk)