Potrebujete sa s nami spojiť?

Z akých čísel vám môžeme volať zo Slovenskej sporiteľne?

Slovenská sporiteľňa, a.s. oslovuje svojich klientov aj cez telefón, predovšetkým cez svoje interné call centrum, ale má aj zazmluvnených externých partnerov, ktorí realizujú telemarketingové činnosti v mene Slovenskej sporiteľne (predaj niektorých produktov a služieb, prieskum spokojnosti klientov).

Momentálne telemarketingovú činnosť vykonávajú tieto externé zazmluvnené call centrá: 

  • ConectArt s.r.o.
  • Dropick, s.r.o.
  • Loyalty Group, s. r. o.

Tak ako v pobočke banky overujeme klientov cez občiansky preukaz, aj poradca call centra si musí klienta Slovenskej sporiteľne overiť, potrebuje si od klienta vyžiadať overovacie údaje. Overenie slúži ako ochrana klienta a predchádzame tak prezradeniu bankového tajomstva inej osobe.

Naši zmluvní partneri sú zaviazaní k mlčanlivosti a osobné údaje klienta nemôžu využívať na iné účely.

Ako si overíme, že hovoríme naozaj s vami?

Operátor externého call centra alebo poradca interného klientskeho centra si môže od vás ako klienta pýtať tieto 4 overovacie údaje

  1. celé meno a priezvisko
  2. celá trvalá adresa
  3. posledné 4 čísla rodného čísla
  4. celé číslo účtu alebo posledné 4 čísla platobnej karty

Zoznam telefónnych čísiel externých partnerov:

Oslovovanie klienta cez telefón zo Slovenskej sporiteľne:

+421/2/58 26 89 68 –> +421/2/58 26 89 79
+421/2/60 20 10 60 –> +421/2/60 20 10 69
+421/2/40 20 30 40 –> +421/2/40 20 30 49
+421/2/48 70 03 10 –> +421/2/48 70 03 19
+421/2/57 20 10 10 –> +421/2/57 20 10 19
+421/2/69 20 10 70 –> +421/2/69 20 10 79
+421/888 111 880 –> +421/888 111 899
+421 222 205 703
+421/37/654 00 00
+421/48/431 40 99

Dôležité dokumenty