Slovenská sporiteľňa posilňuje digitálny marketing

Nielen bankový svet ovplyvňujú konkurenčné výzvy, potreby klientov a tiež meniaci sa marketingový mix – najmä posun reklamných platforiem k first-party dátovým ekosystémom, teda k dátam nielen o svojich klientoch, ktoré získala banka priamo. Slovenská sporiteľňa reflektuje na tieto faktory a od 1. septembra posilňuje svoj tím digitálneho marketingu, ktorý je súčasťou Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne. V tíme je momentálne voľných 5 pozícií.

Najväčšia slovenská banka tak posilňuje svoj digitálny tím, keď okrem výkonnostných kampaní a webu pridáva aj analytickú časť, ktorá bude ďalej posúvať celý tím v téme tzv. evidence-based marketingu. Výsledkom je vznik oddelenia digitálneho marketingu. Dôvod týchto zmien je jednoduchý – komunikovať prívetivo a relevantne.

Cieľom posilnenia našej digitálnej kompetencie je snaha byť čo najbližšie pri našich súčasných aj budúcich klientoch. Silný nástup AI dramaticky mení užívateľské správanie, digitálne platformy menia svoje algoritmy a my chceme ostať viditeľní, či už ide o značku alebo personalizované ponuky. Je to kľúčová oblasť pre súčasný, ale hlavne budúci rast našej firmy. Chceme rozvíjať silné interné know-how, a už v tejto chvíli úzko spolupracujeme s kolegami z dát, CRM, George Store-u,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.

„Som vďačný za príležitosť transformovať digitálny marketing Slovenskej sporiteľne v kontexte celkovej digitálnej transformácie banky. Ako dlhoročný klient sledujem zmenu v servisnom modeli, ako aj v komunikácii a približovaní sa ku klientom. Nachádzam tu motivovaný tím, ktorý sa pozerá na globálne výzvy a verím, že aj s mojím prispením posunieme v tomto kontexte tému v banke na vyššiu úroveň,“ vraví Andrej Mišovič, manažér oddelenia Digital Marketing Slovenskej sporiteľne.

Andrej Mišovič zastrešuje v Brand HUB-e Slovenskej sporiteľne tému transformácie Digitálneho marketingu. Má skúsenosti z bankovníctva, telekomunikácií a consultingu, kde riešil témy digitálneho predaja, rozvoj hodnoty klientov a tiež ich angažovanosti. Je absolventom Ekonomickej univerzity, má doktorát zo štatistiky.

Ako funguje Brand HUB?

Po novom má odbor 2 oddelenia a 2 tímy a jednu senior leaderku Dášu Juríkovú:

  • Oddelenie Brand Strategy and Communication (vedie Peter Holík)
  • Oddelenie Digital Marketing (vedie Andrej Mišovič)
  • Tím PR & Corporate Communication (vedie Marta Cesnaková)
  • Tím Corporate Social Responsibility (vedie Barbara Henterová)

Brand Hub hľadá dnes 5 nových kolegov:

  • Senior analytik/čka
  • Senior biznis analytik/čka
  • Dátový analytik/čka
  • Senior kampaňový manažér/ka
  • Junior kampaňový manažér/ka

Všetky dôležité detaily na https://tinyurl.com/bp8n5k65