Televízia Markíza a Slovenská sporiteľňa prinesú v Jame levovej opäť zaujímavé biznis príbehy
Inovatívne nápady môžu získať nielen investíciu od levov, ale tiež podporu od Slovenskej sporiteľne, banky aj pre podnikateľov. Účastníci šou získajú od najväčšej banky poradenstvo, výhodný účet, financovanie šité na mieru a vstup na biznis konferenciu. Pre všetkých, ktorí chcú premeniť svoj nápad na podnikateľský projekt, pripravila Slovenská sporiteľňa web odvahapodnikat.sk.
Podnikateľská šou Jama levova prinesie už od 3. septembra nové zaujímavé príbehy. Na základe vlaňajšieho úspechu sa aj túto jeseň vracia na obrazovky televízie Markíza. V spolupráci so Slovenskou sporiteľňou ponúkne odvážnym a ambicióznym ľuďom s výnimočným podnikateľským nápadom šancu získať významnú finančnú investíciu pre ich originálne projekty.
Podnikatelia sa opäť postavia pred päťčlenný panel skúsených biznismenov, aby im predstavili svoje nápady a presvedčili ich, že si zaslúžia investíciu. Do overenej trojice levov – Tatiana Ondrejková, Milan Dubec a Igor Rattaj – pribudnú dve silné osobnosti s originálnym pohľadom na biznis: charizmatický raper a podnikateľ Separ a úspešný priemyselník Štefan Rosina ml. Súčasťou programu bude aj tento rok expert na podnikanie zo Slovenskej sporiteľne, Jakub Kábrt, ktorý podnikateľom v priamom prenose zhodnotí ich potenciál.
Pre všetkých, ktorí chcú podnikať
„Prvé dva ročníky Jamy levovej jasne ukázali, že podnikateľská šou dokáže posilniť odvahu a sebavedomie začínajúcich podnikateľov. Vieme z vlastnej skúsenosti, aké je to dôležité. Aj Slovenská sporiteľňa, hoci oslavuje 200 rokov, sa mení z tradičnej banky na fintech startup. Inovujeme, učíme sa a hľadáme nové cesty. Som rada, že tretia séria prinesie ešte viac energie, noviniek aj neopozeraných tvárí – medzi levov sa pridajú Separ a Štefan Rosina ml., ktorí môžu nadchnúť mladú generáciu a motivovať ju k podnikaniu. Slovensko totiž potrebuje viac mladých s odvahou podnikať,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.
„Jama levova je viac než len televízna šou – je to priestor, kde sa rodia veľké sny, odvážne rozhodnutia a príbehy, ktoré môžu zmeniť život. V tretej sérii diváci uvidia najväčšie investičné súboje v histórii, ale aj ľudské momenty, ktoré ukážu, že k úspechu vedie viac ciest. Vďaka novým investorom, ktorí prinášajú svieži pohľad na svet biznisu, sa podnikatelia dočkajú ešte odvážnejších ponúk a nečakaných diskusií,“ hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Osem epizód 3. série šou Jama levova bude TV Markíza vysielať každú stredu o 22:00 hod., predplatitelia Voyo ich budú môcť sledovať tradične v exkluzívnom predstihu.
O formáte Jama levova (Dragons’ Den)
Pôvodný formát Dragons’ Den, z ktorého šou Jama levova vychádza, patrí medzi najúspešnejšie podnikateľské televízne formáty sveta. Vznikol v Japonsku (pod názvom Money Tigers) koncom 90. rokov a neskôr sa preslávil vo Veľkej Británii a USA. Dodnes bol adaptovaný vo viac ako 30 krajinách vrátane Kanady, Nemecka, Fínska, Kene či Izraela.
Za vyše 20 rokov svojej existencie pomohol odštartovať stovky úspešných firiem – celosvetovo v ňom investori preinvestovali približne 600 miliónov dolárov. Mnohé značky, ktoré vznikli v šou, sa stali globálne známymi a generujú miliónové obraty. Jama levova, ktorá vzniká v koprodukcii s GroupM Motion Entertainment a v intenzívnej spolupráci so Slovenskou sporiteľňou, ukazuje, že na dobrý nápad netreba milióny – ale správnych ľudí, ktorí mu dajú šancu.
