Slovenská sporiteľňa prináša tancujúce bábätká. Medzi prvými na svete použila hybridnú technológiu

 

Pri príležitosti pokračujúcich osláv 200. výročia inšpiruje najväčšia digitálna banka ľudí, aby odvážne zobrali život do vlastných rúk a preto prináša detskú párty s hitom „It’s My Life“ od Bon Joviho a investičným sporením pre najmenších. Pri tvorbe spotu využila ako jedna z prvých bánk na svete hybridnú technológiu prepájajúceu umelú inteligenciu, 3D animáciu, snímanie pohybu z videa a reálne zábery.

Bude vedec alebo bude robiť niečo iné? Každý rodič si projektuje budúcnosť svojho dieťaťa. Ideálne veľmi úspešnú budúcnosť. Rovnako tak aj rodičia v novom reklamnom spote Slovenskej sporiteľne. „It’s my life,“ odkazujú rodičom prostredníctvom hitu Bona Joviho bábätká v pôrodnici.

„Kampaňou nadväzujeme na oslavy 200. výročia sporiteľne. V časoch, keď naša krajina potrebuje ešte viac optimizmu, sebavedomia a viery v lepšiu budúcnosť, prinášame energickú detskú párty so svetovým hitom,“ hovorí Dáša Juríková, director of Brand Hub Slovenskej sporiteľne.

Lepšiu budúcnosť môžu deti získať aj vďaka unikátnemu produktu pre deti, ktorý v kampani Slovenská sporiteľňa, ako najväčšia digitálna banka, propaguje. „Prvým investičným sporením pre deti podporujeme ich štart do života s bonusom 40 eur,“ vysvetľuje Dáša Juríková. Bonus dostane každé dieťa do 5 rokov, ktorému rodič založí Space účet MINI a cez investičné sporenie mu pravidelne bude šetriť aspoň 20 eur mesačne.

Slovenská sporiteľňa potvrdzuje opäť rolu lídra, ktorý sa nebojí použiť technologické novinky. Najnovšie, medzi prvými na svete, využíva hybridnú technológiu prepájajúcu umelú inteligenciu, 3D animáciu, snímanie pohybu z videa a reálne zábery.

Umelá inteligencia presne zachytila pohyb a výrazy skutočných detí z natočených záberov a preniesla ich na digitálne postavy. Následne vytvorila realistický vzhľad vrátane tváre, mimiky a oblečenia.

„Vďaka tejto metóde sme dokázali rýchlo upravovať scény a vyrenderovať zábery v rekordnom čase, čo znamenalo výrazne rýchlejšiu produkciu než klasické postupy,“ dodáva Dáša Juríková. 

Reklamný spot vznikol pod taktovkou režiséra Adrian De Sa Garces. A hlavnými hrdinami sú malé bábätká, ktoré podporujú Slovákov a Slovenky, aby zobrali svoj život do vlastných rúk a budúcnosť bude ich. Kreatívny koncept priniesla agentúra Zaraguza. Okrem klasickej TV reklamy bude súčasťou kampanového mediamixu aj online, OOH v shoppingoch či social media a influenceri.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Andrej Nemček
Strategist: Jakub Kováč
Art Direction: Andrej Nemček, Martin Ondrušek, Dominika Kočišová
Copywriters: Jozef Plichtík, Martin Keder, Hugo Pauliny, Karin Horňáčková
Social Media: Timea Slováková
Account Management: Patrik Mackulin, Juliana Priatková
Produkcia: Boogie Films
Režisér: Adrian De Sa Garces (ADSG)
Postprodukcia: UPP
Editor: Marek Královský
DOP: Radim Střelka
Hudba: Bon Jovi – It's My Life
Zvukovýroba: Jan Martínek (Soundsquare), Vladimir Bajnoci
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia