Brigáda s influencerom! Slovenská sporiteľňa prináša mladým skvelú príležitosť na partytimejob.sk

Najväčšia digitálna banka spustila novú online kampaň, vďaka ktorej si budú môcť študenti od 15 do 26 rokov vyskúšať prácu u influencera, niečo sa od neho naučiť a zarobiť si! Prvými tvárami kampane sú Adam Pavlovčin, Patra Bene a Oski Barami.


Nájsť si brigádu snov a zároveň sa zabaviť. Taká je nová online kampaň Slovenskej sporiteľne zameraná na mladých. Zapojiť sa do súťaže a na jeden deň pracovať so známym influencerom je pritom veľmi jednoduché. Stačí mať študentský účet v Slovenskej sporiteľni a zaregistrovať sa na partytimejob.sk.

Kampaň práve štartuje a v auguste prináša napríklad aj možnosť zažiť festival Lovestream. Brigádnik bude mať na festivale pod palcom stánok s merchom ADONXS. Ďalší zase pomôže Patre Bene spracovávať objednávky v jej internetovom papiernictve Inspiary a tretí bude vymýšľať obsah pre jedného z najpopulárnejších influencerov Oskiho Baramiho. Okrem jedinečného zážitku k brigádam patrí aj odmena 100 eur za deň práce.

„Partytimejob je nová komunikačná platforma Slovenskej sporiteľne pre mladých ľudí. Spája svet práce a zábavy so svetom peňazí. S prvou brigádou často prichádza rozhodnutie založiť si prvý účet. Chceme byť pri nich, keď otvárajú dvere do sveta vlastných peňazí a okrem účtu im pri tejto príležitosti ponúkame zábavu vo forme exkluzívnych brigád u influencerov. So Slovenskou sporiteľňou ich tak nebude spájať len účet a karta v mobile, ale aj zábava, ktorú vďaka nám zažijú,“ vysvetľuje Peter Holík, Head of Brand Strategy and Communication Slovenskej sporiteľne.

Kampaň bude prebiehať v digitále, na sociálnych sieťach a na profiloch influencerov. V letnej fáze prináša joby u influencerov, platforma je však dlhodobý koncept, ktorý bude banka ďalej sezónne rozvíjať. Na webe partytimejob.sk mladí ľudia nájdu nielen súťaž o brigády, ale tiež zaujímavosti zo sveta práce od partnera profesia.sk. Zároveň aj ponuku brigád pre študentov od skutočných zamestnávateľov.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: 
Patrícia Reichlová
Art Direction: 
Martin Ondrušek, Andrej Nemček
Social Media: 
Martin Rajec, Dominika Turcerová
Copywriters: 
Hugo Pauliny, Karin Hornáčková, Jozef Plichtík

Graphic Designer: Richard Novák
Account Management: 
Juliana Priatková, Veronika Chlpeková

Produkcia: Jánošíci Produkčná družina
Fotograf: 
Kubo Krížo
Video: 
Viliam Jánošík

Mediálna agentúra: Wavemaker

Fotogaléria