Agilná transformácia Slovenskej sporiteľne prináša modernejšiu štruktúru marketingového tímu

S agilnou transformáciou Slovenskej sporiteľne sa aj takmer 30-členný tím Brand HUB-u prispôsobuje zmenám a posilňuje odborné kapacity a skilly svojich členov. Od 1. júla funguje s nižšou hierarchiou a posilnenou zodpovednosťou jednotlivých členov tímu.

Takmer 30-členný tím Brand HUB-u zastrešuje stratégiu a rozvoj značky, kreatívne a mediálne riadenie obsahu, kampaní, PR, performance, employer & employee brandingu, eventov, sponzoringu a CSR. Brand HUB integruje v rámci jedného tímu aj všetky komunikačné digi platformy – web, sociálne siete a intranet. Obsahovo aj exekučne chce posilniť oblasť podpory retailového predaja a employer brandingu.

Značka Slovenská sporiteľňa, rovnako ako celá banka, prešla za posledných 5 - 6 rokov silnou transformáciou. Sme líderskou značkou silne orientovanou na budúcnosť, stojíme na strane ľudí v dobrých aj zlých časoch. Menšia hierarchia prináša väčšie kompetencie jednotlivým tímom aj ľuďom s cieľom posilniť ich chuť objavovať a lepšie spolupracovať naprieč celou bankou. Máme ambíciu byť značkou na celý život, značkou, ktorej môžu ľudia veriť a ktorú majú radi,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.

Ako funguje nový Brand HUB od 1. júla

Z pôvodne dvoch oddelení Marketingovej komunikácie a Korporátnej komunikácie vznikli po novom 4 unity:

  • Brand Strategy and Communication
  • Brand Activation
  • PR & Corporate Communication
  • Corporate Social Responsibility

Tímy sú riadené priamo riaditeľkou Brand HUB-u Dášou Juríkovou. Manažérom oddelenia Brand Strategy and Communication je Peter Holík. Leadom pre tím PR & Corporate Communication sa stala Marta Cesnaková. Pre tím CSR je leadom Barbara Henterová. Lead nového Brand Activation tímu bude vybratý už čoskoro v rámci výberového konania.

Who is who

Daša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne, je zodpovedná za najhodnotnejšiu značku v krajine (rating PwC). Medzi jej kompetencie patrí stratégia značky, marketing, korporátna komunikácia a sponzoring najväčšej banky na Slovensku. Pod jej vedením Slovenská sporiteľňa zmenila svoj komunikačný pozicioning a posilnila vnímanie značky ako inovatívneho a zodpovedného lídra pre život a podnikanie. Počas svojej kariéry pracovala pre nadnárodné spoločnosti ako Union či Telekom. Jej kampane získali množstvo domácich a zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu. Kampaň Sea Herou Quest, ktorú viedla pre Deutsche Telekom, získala 9 levov v Cannes a za posun značky Slovenskej sporiteľne sa stala Marketérkou roka 2019.

Peter Holík sa v roku 2014 zapojil do digitálnej transformácie Slovenskej sporiteľne vedením projektov spustenia nového webu a následne Georgea na Slovensku. Neskôr viedol digitálne služby a marketingovú komunikáciu značky Slovenská sporiteľňa, ktorá získala mnoho reklamných ocenení. Jeho profesná kariéra pred Slovenskou sporiteľňou je spojená hlavne s reklamnou agentúrou Young&Rubicam, v ktorej strávil 15 rokov a odviedol v nej stovky komunikačných projektov pre klientov z rôznych kategórií na Slovensku aj v zahraničí.

Marta Cesnaková prišla do komunikačného tímu Slovenskej sporiteľne v roku 2010. Hovorkyňou banky je viac ako deväť rokov. Venovala sa aj internej komunikácii, tvorbe online streamov a video contentu či media eventom. Bola súčasťou mnohých PR projektov, za ktoré banka získala prestížne ocenenia Prokop, Zlatý Středník a World PR Forum. Predtým pracovala v Národnej banke Slovenska a na Ministerstve financií SR, kde bola členkou tímu zodpovedného za komunikačnú kampaň zavedenia eura na Slovensku. Tiež absolvovala päťmesačnú stáž v Európskej komisii v Bruseli.

Barbara Henterová pracuje v Slovenskej sporiteľni od roku 2015, pôvodne ako vedúca oddelenia sponzoringu a podujatí. Do jej agendy vždy patrili témy spoločenskej zodpovednosti a firemnej filantropie a to aj na predchádzajúcich pôsobiskách – v Generali Slovensko a v Slovenských elektrárňach. Aktivity, na ktorých sa v Slovenskej sporiteľni podieľa, boli dvakrát ocenené cenou Via Bona Slovakia za zodpovedné podnikanie (Zodpovedná veľká firma v 2018 a Dobrý partner komunity v 2024). Od roku 2020 je správkyňou Nadácie Slovenskej sporiteľne.