Neminiem! Slovenská sporiteľňa v novej kampani učí deti sporiť 

Najväčšia digitálna banka spustila novú kampaň, v ktorej učí deti sporiť. Kľúčovým posolstvom je jednoduché slovo  - „Neminiem“, ktoré je kreatívne zasadené do prostredia malých tanečníkov. Hlavným hrdinom kampane je talentovaný raper Riško, a.k.a. Lil Rich, sprevádzaný Lacim Strikeom a jeho Street Dance Academy. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša inováciu – apku George prispôsobenú pre deti.


„Sme zodpovedný líder, finančná gramotnosť patrí medzi priority našej banky. Preto spúšťame unikátnu kampaň, v ktorej deti učíme sporiť tým, že nemajú zbytočne míňať. Súčasne im prinášame inováciu – apku George prispôsobenú pre deti, platobnú kartu či zaujímavé fakty o peniazoch priamo v aplikácii. Chceme, aby deti mali s peniazmi praktickú skúsenosť, nástroje, ktoré im pomôžu s nimi pracovať, a súčasne, aby mali aj rodičia nad nimi kontrolu,“
vysvetľuje Peter Holík, Head of Marketing Communication Slovenskej sporiteľne.

Okrem účtu pre deti či apky prinesie Slovenská sporiteľňa v najbližších týždňoch aj unikátnu „Pokladničku“, vďaka ktorej sa deti naučia lepšie sporiť. Nájdu ju tiež v Georgeovi, ktorý sa v uplynulých dňoch stal najlepšou bankovou apkou na Slovensku podľa ankety Smart Banka. Dlhodobo je aj najlepšie hodnotenou bankovou apkou s hodnotením 4.8 v storoch. 

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: Patrícia Čertek, Pavol Minár
Art Direction: Martin Ondrušek, Oliver Boďo, Karolína Uherčíková, Andrej Nemček
Social Media: Martin Rajec, Filip Hinca, Dominika Turcerová
Copywriters: Ondrej Kořínek, Hugo Paulíny, Jozef Plichtík, Karin Hornáčková
Account Management: Ivana Fertáľová, Patrik Mackulin

Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Kubo Krížo
Hudba: Special Beatz
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia