Po 21 rokoch prináša Slovenská sporiteľňa vo svojej kampani naplno novú vizuálnu identitu, ktorá je výrazne mladá, energizujúca, optimistická a digitálna.  Nová kampaň oslavuje svet a sny mladých ľudí, ktoré vo výraznej miere ovplyvňujú technológie,  digitalizácia, umelá inteligencia ale aj aj šport, hudba, móda a dizajn. Spolu s novou vizuálnou identitou prináša atraktívny zážitok so značkou Slovenskej sporiteľne a jednoducho prepája vizuálny svet banky s Georgeom.

„Ako líder veríme v schopnosti a potenciál mladých ľudí. Vnímame dôležitosť ich osobnostného rastu, priestoru na sebarealizáciu a plnenie snov ako základ spoločenskej prosperity a pozitívnej budúcnosti tejto krajiny. Značku Slovenskej sporiteľne sme začali modernizovať pred takmer piatimi rokmi ako významnú súčasť transformácie našej banky. Nová kampaň a vizuálna identita prepájajú posolstvo našej značky a jej takmer 200-ročnej histórie s budúcnosťou mladej generácie v našej krajine," povedal Peter Krutil, CEO Slovenskej sporiteľne. 

„Mať sny je dôležité, ale ešte dôležitejšie je premeniť ich na budúcnosť. Ak sme v tom premieňaní zruční, žijeme život svojich snov a budúcnosť ja naša. Také je to jednoduché. V najnovšej kampani chceme mladých ľudí inšpirovať k snívaniu a zároveň k akcii. Cesta k uskutočneniu nášho sna sa môže začať kdekoľvek. Napríklad aj vo výťahu, keď sa namiesto rozpačitého ticha rozhodneme podeliť o naše plány. Skúste to!“ povedal Ondrej Kořínek, Creative Director Zaraguza.