Po 21 rokoch prináša Slovenská sporiteľňa vo svojej kampani naplno novú vizuálnu identitu, ktorá je výrazne mladá, energizujúca, optimistická a digitálna.  Nová kampaň oslavuje svet a sny mladých ľudí, ktoré vo výraznej miere ovplyvňujú technológie,  digitalizácia, umelá inteligencia ale aj aj šport, hudba, móda a dizajn. Spolu s novou vizuálnou identitou prináša atraktívny zážitok so značkou Slovenskej sporiteľne a jednoducho prepája vizuálny svet banky s Georgeom.

„Ako líder veríme v schopnosti a potenciál mladých ľudí. Vnímame dôležitosť ich osobnostného rastu, priestoru na sebarealizáciu a plnenie snov ako základ spoločenskej prosperity a pozitívnej budúcnosti tejto krajiny. Značku Slovenskej sporiteľne sme začali modernizovať pred takmer piatimi rokmi ako významnú súčasť transformácie našej banky. Nová kampaň a vizuálna identita prepájajú posolstvo našej značky a jej takmer 200-ročnej histórie s budúcnosťou mladej generácie v našej krajine," povedal Peter Krutil, CEO Slovenskej sporiteľne. 

„Mať sny je dôležité, ale ešte dôležitejšie je premeniť ich na budúcnosť. Ak sme v tom premieňaní zruční, žijeme život svojich snov a budúcnosť ja naša. Také je to jednoduché. V najnovšej kampani chceme mladých ľudí inšpirovať k snívaniu a zároveň k akcii. Cesta k uskutočneniu nášho sna sa môže začať kdekoľvek. Napríklad aj vo výťahu, keď sa namiesto rozpačitého ticha rozhodneme podeliť o naše plány. Skúste to!“ povedal Ondrej Kořínek, Creative Director Zaraguza.


Kampaň o plnení snov bude tvorená z niekoľkých fáz, v ktorých dostane priestor imidžové posolstvo, ale aj produkty a služby Slovenskej sporiteľne so zameraním na poradenstvo a finančné zdravie. Kampaň štartuje 60's televíznym spotom s výrazným zastúpením digitálnych formátov. Doplnkovými médiami budú OoH v nákupných centrách, rádio a direct komunikácia. Všetky formáty a posolstvá budú postupne smerovať na kampaňovú landing page www.buducnostjevasa.sk.

„Kampaň vyvrcholí skutočným plnením podnikateľských snov v novej reality show, ktorú aktuálne produkujeme spoločne s komerčnou televíziou. Digitálne technológie podporujúce pozitívnu budúcnosť využijeme aj v prototype VR aplikácie Feartherapy. Spojili sme sa so startupom Gametherapy, ktorý sa zameriava na tému duševného zdravia a liečenie fóbii prostredníctvom virtuálnej reality. Podporujeme tak inovatívne slovenské firmy zlepšujúce budúcnosť, pretože len budúcnosť bez strachu vedie k prosperite,“ dopĺňa Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne.

V kampani ľudia výrazne zažijú novú identitu Slovenskej sporiteľne, teda aj monochromatickú bielu ako základnú farbu loga optimalizovanú pre digitálne použitie. V kombinácii s ôsmimi novými dizajnovými farbami je komunikácia výrazne optimistická, mladá a digitálna. Viacfarebný prístup zároveň prepája dizajn banky s dizajnom Georgea. Novým typom písma je Inter, ktorý sa výborne hodí na analógové aj digitálne použitie. Výsledkom je dizajn, ktorý vytvára konzistentný zážitok zo značky vo všetkých komunikačných kanáloch. Rebranding naštartovala Slovenská sporiteľňa už v januári 2023 s dôrazom na digitálne riešenia, projekt rebrandingu plánuje realizovať postupne v rokoch 2023 – 2024.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia
Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: Pavol Minár, Patrícia Reichlová
Art Direction: Martin Ondrušek, Andrej Nemček
Social Media: Martin Rajec, Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Copywriters: Jozef Plichtík, Karin Hornáčková, Michal Mišanko, Ondrej Kořínek
Graphic Designer: Oliver Boďo, Richard Novák
Account Management: Ivana Fertáľová, Soňa Kaprálová, Vanda Molnárová, Marek Kabát
Produkcia: Bistro Films
Režisér: Laurence Dunmore
Fotograf: Marek Musil
Hudba: Koyotie – Best life