Slovenská sporiteľňa sa spolupodieľala na medzinárodnej kampani skupiny Erste „Face your fears“ – Postav sa svojmu strachu, ktorú môžu ľudia vidieť aj v Rakúsku, v Českej republike či v Srbsku. Komunikácia je súčasťou úspešného konceptu Budúcnosť je vaša. Po emotívnych spotoch so Žofiou, pôrodom či Julom Satinským banka tentokrát ukazuje príbeh malého chlapca, ktorý si verí a zrazu prekonáva svoj strach.
Slovenská sporiteľňa sa spolupodieľala na medzinárodnej kampani skupiny Erste „Face your fears“ – Postav sa svojmu strachu, ktorú môžu ľudia vidieť aj v Rakúsku, v Českej republike či v Srbsku. Komunikácia je súčasťou úspešného konceptu Budúcnosť je vaša. Po emotívnych spotoch so Žofiou, pôrodom či Julom Satinským banka tentokrát ukazuje príbeh malého chlapca, ktorý si verí a zrazu prekonáva svoj strach.
„Za posledné tri roky čelila naša spoločnosť obrovským výzvam. Strach sa stal súčasťou našich životov. Preto v našej novej kampani pokračujeme v povzbudzovaní a inšpirovaním ľudí na Slovensku. Tentokrát je našim hrdinom malý chlapec, ktorý sa bojí psa a v dôsledku strachu si ho predstavuje ako príšeru. Ale podarí sa mu nabrať odvahu, veriť si a postaviť sa svojmu strachu čelom. Obrazne povedané, je to niečo, čo zažívame všetci, deti aj dospelí, každodenne. A v tom vnímam najväčšiu silu príbehu,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.
Kampaň Face your fears súčasne prináša nový zážitok so značkou, keďže Slovenská sporiteľňa na začiatku roka predstavila po 21 rokoch novú vizuálnu identitu. „V aktuálnej kampani prinášame nielen novú farebnosť, ale v najbližších dňoch predstavíme aj našu produktovú inováciu v oblasti investovania, ktorá prispeje k finančnému zdraviu našich klientov. A to je presne to, o čo sa snažíme. Nie je to iba vizuálna zmena, ale práve cez nový klientsky zážitok sa snažíme budovať našu identitu,“ uzatvára Dáša Juríková.
Slovenská sporiteľňa pripravuje aj spoluprácu s inovatívnym startupom, ktorá pomôže ľuďom bojovať s niektorými fóbiami. Viac detailov predstaví čoskoro.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Jung von Matt DONAU, Zaraguza
Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Art Director: Martin Ondrušek, Dominika Kočišová
Graphic Designer: Oliver Boďo, Richard Novák
Copywriter: Ondrej Kořínek, Karin Hornáčková
Account Management: Ivana Fertáľová, Soňa Kapralová
Strategy: Patrícia Reichlová, Pavol Minár
Social Media: Martin Rajec, Dominika Turcerová
Mediálna Agentúra: Wavemaker
Produkcia: Zauberberg Productions, adaptácia TruKru
Režisér: Nathan Price
Hudba: Billy Joel "Vienna" cover by Reb Fountain