Slovenská sporiteľňa uzatvára kampaň s Júliusom Satinským, ktorá sa stala najrozpoznateľnejšou bankovou kampaňou za posledných 5 rokov. Na samotný záver pripravila dva špeciálne projekty, ktoré prinášajú odkaz Jula Satinského Slovákom.
Debaty bez zaťatosti
„Odložte na chvíľu bokom tú svoju povestnú tvrdohlavosť a zaťatosť. Ručím vám za to, že keď sa dohodnete, budúcnosť bude lepšia, ako sa vám snívalo.“ Aj tento citát Jula Satinského ilustruje nadčasovosť knihy Moji milí Slováci. Okrem výzvy k dokončovaniu dobrých načatých vecí v nej Julo hovorí aj o potrebe dohodnutia sa.
Slovenská sporiteľňa preto v spolupráci s portálom Startitup priniesla upgrade relácie Diskusný klub. Ide o tri diely diskusnej relácie s prívlastkom Bez zaťatosti, v ktorej dostanú priestor ľudia z názorových protipólov na slušnú debatu.
„V jednotlivých epizódach relácie sa venujeme horúcim celospoločenským témam. V každej z nich svoj názor zastupujú zaujímaví a relevantní hostia,“ konštatuje Dáša Juríková, šéfka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.
Tri diely majú tri témy:
- Katolícky biskup Róbert Bezák vs. komik František Košarišťan alias Fero Joke na tému Cirkev vs. LGBTI
- Kňaz Ondrej Prostredník vs. Michaela Chrkavá z podcastu Sexuálna výchova na tému Interrupcie
- Sociológ Michal Vašečka vs. profesorka informatiky Mária Bieliková na tému AI & roboti vs. ľudská pracovná sila
„Veríme, že keď sa budú ľudia rozprávať slušne, aj keď majú rozdielne názory, bude sa nám tu všetkým lepšie fungovať a žiť. Preto sme sa rozhodli priniesť túto diskusnú platformu a ukázať, že práve vďaka slušnej diskusii, hoci aj na ťažké témy, sa Slovensko môže posúvať vpred,“ dodáva Dáša Juríková.
Pozrite si diel diskusie Róberta Bezáka a Fera Jokea:
Nalaďme sa na spoločnú dobrú náladu
Druhým projektom je rozhlasový spot ako improvizácia hudobníkov Pjoniho, Veroniky Vitázskovej Simonsen a Martina „Majla“ Štefánika s hlasom Jula Satinského. Nahrali ju symbolicky v štúdiu L+S. Skutočný hlas Jula Satinského pochádza z jeho originálnej nahrávky Šľak ma ide trafiť.
Táto finálna fáza kampane má za cieľ inšpirovať Slovákov k dobrej nálade. „Ako veľa vecí, aj dobrá nálada je predpokladom toho, aby sme sa teraz aj v budúcnosti mali lepšie. A toto je skutočná bodka za kampaňou Moji milí Slováci,“ uzatvára Ondrej Kořínek, creative director agentúry Zaraguza.