Slovenská sporiteľňa bude reklamným partnerom aj ďalšieho ročníka SuperStar. Sponzoring súťaže prepája s novým claimom „Budúcnosť je vaša“ a s aktuálnou kampaňou „60 odtieňov šťastia“ zameranou na mladých. Tí môžu počas trvania kampane na webe banky zaregistrovať svoju platobnú kartu k Space účtom Mladý a Študent a vyhrať finančnú hotovosť či predplatené na hudobnú službu Deezer Premium. A ak Space účet ešte nemajú a zriadia si ho cez mobil, môžu navyše jednoducho získať odmenu 60 eur.

„Pokračujeme v spolupráci so SuperStar, pretože chceme byť pri mladých ľuďoch. Chceme podporovať ich sebadôveru a to, aby dokázali naplniť svoje sny. Pretože budúcnosť majú vo svojich rukách,“ hovorí Peter Holík, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

V rámci produktovej kampane „60 odtieňov šťastia“ môžu všetci mladí vo veku od 15 do 28 rokov, ktorí majú Space účet Mladý alebo Študent a k nemu platobnú kartu Visa Space alebo Visa elektronická, vyhrať 10 x 600 eur a navyše niektoré z 900 predplatných služby hudobnej streamovacej služby Deezer Premium. Stačí, ak do konca októbra zaregistrujú svoju kartu na webe www.space.sk.

Navyše mladí, ktorí ešte Space účet nemajú a zriadia si ho cez mobilnú apku George, môžu jednoducho získať aj odmenu 60 eur. Polovicu im banka vyplatí, keď mobilom alebo hodinkami urobia do konca roka nákupy za aspoň 100 eur, a druhú potom, ako si na svoj nový účet presmerujú aspoň na tri mesiace príjem vo výške minimálne 300 eur.