Turbulentné obdobie pandémie koronavírusu potvrdilo, že digitálne kanály sú najbezpečnejší a najpohodlnejší spôsob, ako bankovať. Slovenská sporiteľňa preto otvára svoju prvú bezhotovostnú pobočku s modernou samoobslužnou zónou, ktorá bude klientom k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Keďže hotovostné operácie si ľudia budú môcť vyriešiť pohodlne sami, poradcovia sa budú môcť venovať klientom a finančnému poradenstvu. Prvá bezhotovostná pobočka Slovenskej sporiteľne je v OC Mlyny v Nitre. Banka ich plánuje rozšíriť po celom Slovensku.
„Koncept novej pobočky je v súlade s našou digitálnou stratégiou, keďže nám umožní ešte lepšie využívať digitálne nástroje. Predovšetkým Georgea, naše digitálne bankovníctvo a náš poradenský tablet, s inováciou Finančný plán, ktorý sme v uplynulom období priniesli. Vďaka sile tohto digitálneho nástroja sa poradcovia môžu naplno venovať ľudskému kontextu a emóciám klienta, nastaviť mu finančný plán pre život a jeho rodinu. Bežné hotovostné operácie si budú môcť klienti urobiť pohodlne sami v našej modernej samoobslužnej zóne,“ povedal Zdeňek Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.
Slovenská sporiteľňa ako digitálny líder plánovala otvárať bezhotovostné pobočky už dlhšie, pandémia koronavírusu iba potvrdila správnosť tohto smerovania. Obdobie koronavírusu banku tiež utvrdilo v tom, že klienti veľmi potrebujú kvalitné finančné poradenstvo, tvoriť si finančné rezervy a myslieť na budúcnosť.
Súčasťou bezhotovostnej pobočky sú dva bankomaty a jeden vkladomat. Majitelia balíkov účtov, vrátane podnikateľov, tak môžu pohodlne vkladať a vyberať peniaze kedykoľvek, navyše bez poplatku. Za samoobslužnou zónou sa nachádza moderný priestor, v ktorom poradcovia radi klientom pomôžu s financiami. Navyše, na stretnutia s klientmi má na poschodí príjemné zasadačky. Banka plánuje zbierať spätnú väzbu a na základe odozvy klientov plánuje otvoriť takéto pobočky vo všetkých regiónoch na Slovensku.