Slovenská sporiteľňa vníma svoju zodpovednosť v čase, keď ľudia aj firmy potrebujú siahnuť na svoje finančné rezervy a nemôžu si sporiť či splácať úvery. Pripravila preto balík mimoriadnych opatrení, ktorými dáva najavo odhodlanie stáť pri svojich klientoch aj v tých najťažších časoch. Spolu so svojimi partnermi reklamnou agentúrou Zaraguza a mediálnou agentúrou Wavemaker spúšťa autentickú kampaň, ktorou reaguje na aktuálnu situáciu.

„Uvedomujeme si náročnú situáciu našich klientov, či už ide o jednotlivcov, rodiny, drobných živnostníkov či  firmy. Slovenská sporiteľňa rovnako ako v čase ekonomickej krízy v roku 2009, tak aj teraz stojí pri svojich klientoch a zamestnancoch. Preto sme pripravili mimoriadny balík pomoci, ktorý môže pomôcť lepšie zvládnuť dopady aktuálnej situácie. Opatrenia sa pozitívne dotknú pol milióna našich retailových klientov, ale aj tisícov firiem a podnikateľov. Na záver mi dovoľte vysloviť poďakovanie všetkým kolegom zo Slovenskej sporiteľne, za ich úsilie, odvahu a nasadenie v tejto náročnej situácii, v ktorej sme sa ocitli spolu s našimi klientmi,“ vysvetľuje Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Kampaň vychádza zo zavedeného pozitioningu značky zodpovedného a inovatívneho lídra. Tentokrát prináša autentické posolstvo generálneho riaditeľa Slovenskej sporiteľne, Petra Krutila. Ľudia budú môcť špeciálnu komunikáciu banky vidieť vo vybraných reklamných breakoch všetkých slovenských televízii v čase 18.00 - 21.00 hod., na sociálnych sieťach a v direct formátoch. Výrazne bude podporená aj v rámci internej komunikácie banky. Autenticitu podporuje dokumentaristický štýl, minimalistický branding a selektívny prístup k mediálnemu nasadeniu. Celá komunikácia smeruje na web www.spolumamenato.sk, ktorý je prepojený s aktuálnou komunikačnou stratégiou banky smerujúcou klientov na bezpečné bankovanie.

kampaň #spolumamenato

Mimoriadny balík opatrení zahŕňa:

1. Garanciu účtov zadarmo a zľavy z poplatku za účet na 6 mesiacov

Pre takmer 500-tisíc klientov prináša Slovenská sporiteľňa garanciu podmienok na získanie účtov zadarmo, zvýhodnených účtov a lepších úrokov na hypotékach a spotrebných úveroch na najbližších 6 mesiacov. Chce im uľahčiť situáciu v čase, keď potrebujú siahnuť na svoje úspory a nemôžu sporiť či splácať úvery.

2.  Milión eur od Nadácie Slovenskej sporiteľne a banky na boj s koronavírusom

Pomôcť sa rozhodla aj Nadácia Slovenskej sporiteľne, ktorá spolu s bankou vyčlení dar vo výške jeden milión eur na pomoc v boji s pandémiou koronavírusu. Tieto peniaze sa využijú na konkrétny účel po dohode s Ústredným krízovým štábom SR.

3. Úpravu splátok úveru

Slovenská sporiteľňa operatívne vyvinula digitálny proces, cez ktorí môžu o zníženie splátok požiadať občania. Podpis zmeny zmluvy prebieha tiež online cez Georgea. Banka súčasne intenzívne komunikuje s regulátorom a vládou, aby klientom vedela pomáhať ešte viac. 

4. Pomoc pre firmy

V prípade podnikateľov a firiem je možnosť riešiť odklad splátok, predĺženie úverových rámcov aj nové peniaze na zvládnutie nepriaznivého obdobia. Opäť je možné vybaviť všetko online, bez potreby navštíviť banku. Firmy nájdu viac detailov na webstránke banky.

 

Kredity

Kampaň: #spolumamenato

Klient: Slovenská sporiteľňa
Mediálna agentúra: Wavemaker
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Jaroslava Huljaková
Režisér: Tomáš Juríček
Produkčná spoločnosť: Protos Productions