Slovenská sporiteľňa necháva všetky svoje pobočky otvorené podľa štandardných otváracích hodín. Platí to aj na Orave a v Bardejove. Všetky digitálne kanály banky fungujú bez obmedzení, pobočky a bankomaty budú priebežne monitorované a zásobované dostatočnou hotovosťou. Slovenská sporiteľňa ako zodpovedná firma súčasne kladie dôraz na dezinfekciu pobočiek, distribúciou dezinfekčných gélov a ochranných rúšok. Zamestnancom súčasne zabezpečuje vitamínové doplnky na posilnenie imunity.
Aj napriek tomu, že banka má pobočky štandardne otvorené, klientom odporúčame, aby si vždy skontrolovali aktuálnu situáciu na webstránke https://www.slsp.sk/pobocky, keďže z dôvodu pandémie môže dôjsť k individuálnym úpravám otváracích hodín. Banka súčasne reguluje počet osôb, ktoré sa môžu nachádzať v pobočkách v zmysle platných nariadení.
Odporúčania ako bezpečne vybaviť bankové služby z domu
Jedným z odporúčaní, ako zabrániť ďalšiemu šíreniu koronavírusu je ohľaduplnosť a zodpovednosť, pokiaľ ide o návštevu miest s veľkou koncentráciou ľudí. Vďaka internetu a telefónu je dnes možné bezpečne vybaviť veľké množstvo bankových služieb kedykoľvek z domu.
Toto sú naše aktuálne rady:
- Banku vyriešite cez mobil a počítač – využívajte služby elektronického bankovníctva. Prostredníctvom Georgea alebo služby pre firmy Business24 je možné urobiť drvivú väčšinu úkonov, pre ktoré by klient bežne chodil do pobočky. Patrí sem posielanie peňazí, zadávanie trvalých príkazov či inkás, riešenie platobných kariet. Využívať elektronické bankovníctvo môžu aj firmy a podnikatelia na všetky úhrady, platby, zadávanie hromadných príkazov a schvaľovanie transakcií.
- Vkladomaty pre manipuláciu s hotovosťou – na vyberanie a vkladanie hotovosti a tržieb môžu využiť ľudia, ale aj firmy a podnikatelia využiť vkladomaty. Všetky bankomaty a vkladomaty pravidelne zásobujeme hotovosťou. Kde sa nachádza najbližší vkladomat alebo bankomat si môžete pozrieť tu: https://www.slsp.sk/sk/ludia/kontakty.
- Bezpečné bezkontaktné platenie – pri platení odporúčame uprednostniť bezkontaktné platenie kartou, mobilom či hodinkami pred hotovosťou. Bezkontaktné platenie aktuálne odporúča aj WHO (Svetová zdravotnícka organizácia). Najbezpečnejšia forma platenia sú mobilné platby, nakoľko ani pri vyšších sumách nie je nutné zadávať PIN.
- Call centrum radí a rieši problémy – ak sa potrebujeme poradiť, obráťte sa na call centrum banky. Poradcovia vám na diaľku pomôžu vyriešiť vaše otázky, rovnako je možné cez telefón zadávať platby a riešiť ďalšie úkony. Vzhľadom na veľký počet otázok prosíme o trpezlivosť. Vašej otázke sa budeme venovať a odpovedať v najskoršom možnom termíne. (kontakty: *0900, 0850 111 888, zo zahraničia:+421/2/58 26 81 11). Naša zákaznícka linka je bezplatná a je k dispozícií 24 hodín 7 dní v týždni.