Zodpovedný bude za interné a externé eventy banky, sponzoring, tvorbu obsahu ako aj sociálne médiá. Oddelenie riadenia obsahu značky je súčasťou odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne, ktoré vedie Dáša Juríková. Posilnenie role značky v období zavádzania nových komunikačných kanálov a služieb je jednou z kľúčových priorít vedenia banky.

„Do Slovenskej sporiteľne prichádzam s mnohoročnými skúsenosťami z rozbehu startupov a projektov ,na zelenej lúkeʻ. Som rád, že tieto skúsenosti budem môcť využiť u slovenského bankového lídra a priniesť tak možno trochu iný pohľad, než je v tomto prostredí obvyklé. Oceňujem zmeny, ktoré sa v minulom roku Slovenská sporiteľňa rozhodla urobiť vo svojom pozicioningu a celkovom prístupe ku komunikácii značky. Teším sa, že môžem pokračovať v týchto zmenách. Chcem, aby verejnosť získala lepší obraz o tom, čo všetko robí táto banka preto, aby zo Slovenska bola moderná krajina, v ktorej sa oplatí žiť, tvoriť a podnikať,“ povedal Roman Jazudek.

Odbor stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne má tri oddelenia:

  • oddelenie korporátnej komunikácie pod vedením Štefana Frimmera. Marta Cesnaková je aj naďalej hovorkyňou banky, 
  • oddelenie marketingovej komunikácie pod vedením Petra Holíka, 
  • oddelenie riadenia obsahu značky pod vedením Romana Jazudeka.