Slovenská sporiteľňa pokračuje vo svojich krokoch zodpovedného a inovatívneho lídra. Po skončení používania vonkajšej reklamy končí aj s potvrdenkami z bankomatov a letákmi v pobočkách. Spolu tak ušetrí približne 23 ton papiera ročne. Najväčšia banka na Slovensku zároveň používa interne takmer výhradne recyklovaný papier.

„Ako zodpovedný a inovatívny líder sme sa rozhodli zrušiť možnosť tlače papierových potvrdeniek pre svojich klientov. Ľudia čoraz viac využívajú digitálne služby, preto neočakávame, že by túto zmenu vnímali negatívne. Len zrušením papierových potvrdeniek ušetríme ročne zhruba 9 ton papiera, čo bude mať priaznivý dôsledok na životné prostredie,"  vysvetľuje Pavel Cetkovský, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, ktorý je zodpovedný aj za enviromentálnu politiku banky.

Súčasne sa tým zvýši aj bezpečnosť našich klientov, keďže množstvo potvrdeniek končilo na zemi či v smetných košoch, pritom obsahovali dôverné informácie o účtoch. Klienti Slovenskej sporiteľne sa nemusia obávať, informáciu o zostatku na účte a o obratoch si vedia hneď pozrieť prostredníctvom daného bankomatu bez poplatku. Tiež môžu získať informácie aj prostredníctvom SMS notifikácie. Súčasne si stav na účte vedia pozrieť aj v Georgeovi či v najbližšom výpise účtu.

Slovenská sporiteľňa zároveň prestáva používať letáky vo svojich pobočkách. Na propagáciu svojich produktov bude využívať digitálne možnosti ako sú tablety či LCD obrazovky, vďaka tomu ušetrí banka ďalších zhruba 14 ton papiera. Každý poradca vo viac ako 250 pobočkách má k dispozícií tablet, celkovo ich je viac ako 1 600. Klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca dokáže jednoduchým spôsobom vysvetliť napríklad princípy sporenia či iných produktov, spôsob práce s internetbankingom a aj personalizované ponuky.

Vďaka tomu majú klienti oveľa lepší zážitok z bankovania a väčšiu dôveru, keď sa pozerajú na rovnakú obrazovku ako poradca. Tablety tak slúžia ako nástroj na komplexné poradenstvo a predaj a vďaka svojej transparentnosti a zrozumiteľnosti prispievajú k rastu spokojnosti zákazníkov.