11. októbra 2018

Správy

Chráňte svoje peniaze pred podvodníkmi. Buďte obozretní

Upozorňujeme vás výskyt phishingu. Jeho cieľom je podvodným spôsobom získať heslá k bankovým účtom. Neklikajte na správu, ktorú ste dostali a podobá sa na nižšie uvedené obrázky.
Ukážka podvodnej správy a stránky

Ukážka podvodnej správy a stránky

Nevpisujte prihlasovacie meno a heslo do svojho internetbankingu.

Nevedomky môžete sprístupniť svoje prihlasovacie údaje a SMS notifikácie neznámemu útočníkovi.

Ak sa chcete dostať na stránku internetového bankovníctva, adresu píšte na klávesnici. V žiadnom prípade nekopírujte linku zo správy, ani tú, ktorá sa otvorila v novom okne. Útočník dokáže vytvoriť stránku, ktorá je svojím vzhľadom veľmi podobná originálnej stránke banky. V skutočnosti vás však presmeruje na inú stránku bez toho, aby ste si to všimli.

Overte si indikátory bezpečnosti (visiaci zámok, protokol https://, bezpečnostný certifikát SSL a pod.) počas pripojenia do internetového bankovníctva.

Pre uskutočnenie platby môžete využiť aj našú mobilnú aplikáciu George Go.

Viac informácii o tom ako bezpečne využívať internetové bankovníctvo nájdete tu

Pamätajte: Banka od vás nikdy nebude žiadať informácie o vás a vašom účte cez telefón, e-mail, SMS ani vás nepresmerujeme na stránku, kde budete musieť tieto údaje zadávať.

V prípade, ak ste už údaje vyplnili kontaktuje, prosím, klientske centrum banky na číslach: 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).