Návody a postupy

Pozrite si, ako si nastavíte užitočné funkcionality pre váš Osobný účet alebo Štedrú kartu

Účty

1. Otvorte si internetbanking a kliknite na „Aktivácia hesla“.

2. Vyplňte prihlasovacie meno z vašej zmluvy k službám elektronického bankovníctva.

3. Zvoľte si vlastné heslo a kvôli kontrole ho zopakujte. Ak chcete, namiesto prihlasovacieho mena môžete používať ľahko zapamätateľné tzv. „alias“.

4. Opíšte kód z obrázka a stlačte „potvrdiť“.

5. Zadajte overovací kľúč z GRID karty alebo z mobilu a správnosť príkazu potvrďte.

6. Následne sa môžete prvýkrát prihlásiť do internetbankingu.

1. Prihláste sa do internetbankingu.

2. V ľavom menu kliknite na „výpisy a notifikácie“.

3. V okne, ktoré sa vám zobrazí, kliknite na „Zmeniť nastavenia“.

4. V nastaveniach pre SMS, v políčku notifikácie transakcií nastavte „Zapnuté“. Vyberte sumu, nad ktorú budú zasielané SMS notifikácie. V prípade Osobného účtu je doručovanie notifikácií bezplatné pre transakcie nad 20 eur. Ak zadáte nižšiu hodnotu ako 20 eur, banka účtuje poplatok 0,50€ mesačne za SMS služby Premium.

Ak nechcete, aby ste SMS od banky dostávali aj v noci ( v čase od 22:00 – 7:00), nastavte v príslušnom políčku „áno“. Vyberte si spôsob overenia zmeny nastavenia a kliknite na tlačidlo „Zmeniť“.

5. Zadajte overovací kľúč z GRID karty alebo z mobilu a správnosť príkazu potvrďte.

6. Skontrolujte si zrealizovanie vašej požiadavky v časti Príkazy z EB.

 

1. Prihláste sa do internetbankingu.

2. Kliknite na nastavenia a v Mojich údajoch skontrolujte alebo zadajte svoj e-mail

3. V ľavom menu kliknite na „Výpisy a notifikácie“.

4. V novom okne zrušte poštový výpis. Zrušenie potvrďte overovacím kódom.

5. Následne kliknite na „Nový elektronický výpis“.

6. Nastavte si všetky funkcionality elektronického výpisu a vyberte si spôsob overenia.

7. V novom okne kliknite na „Potvrdiť zmenu“.

8. Zadajte overovací kľúč z GRID karty alebo z mobilu a správnosť príkazu potvrďte.

9. Skontrolujte si zrealizovanie vašej požiadavky v časti Príkazy z EB.


 

1. Nájdite bankomat Slovenskej sporiteľne
Vložte kartu a zadajte svoj aktuálny PIN kód.

2. V hlavnom menu vyberte „Zmena PIN kódu“
Zmena sa nedá urobiť, pokiaľ do skončenia platnosti vašej karty zostáva menej ako 2 mesiace.

3. Zadajte nový PIN kód (4 číslice)
Pri voľbe nového PIN kódu dodržujte, prosím, základné bezpečnostné pravidlá:
- Nezadávajte 4 rovnaké čísla, ani časť dátumu svojho narodenia.
- Nezadávajte čísla, ktoré možno ľahko zistiť, napr. časť čísla vašej karty.

4. Na kontrolu zadajte váš nový PIN kód ešte raz
PIN kód si dobre zapamätajte.

5. Vyberte kartu z bankomatu
PIN kód je platný hneď, pri najbližšej transakcii ho môžete použiť.


Dôležité
Zmeniť PIN kód môžete, len ak máte aktivovanú kartu.
Aktivovať si ju môžete cez Klientske centrum: 0850 111 888. Tiež cez internetbanking v časti Detail karty alebo osobne v našich pobočkách.
 

Štedrá karta

1. Prihláste sa do internetbankingu

2. Kliknite na Nastavenia a v Mojich údajoch skontrolujte svoj e-mail alebo zadajte nový

3. Vyberte si účet, s ktorým budete pracovať

4. Zvoľte Operácie nad účtom a zakliknite Výpisy a notifikácie

5. Zobrazí sa vám Nastavenie výpisov a notifikácií. Kliknite na tlačidlo Zmeniť nastavenie výpisov

6. V Nastaveniach vyberte spôsob zasielania výpisov a k vybranej forme zvoľte „Zapnuté“

7. Vyberte si spôsob overenia zmeny nastavenia a kliknite na tlačidlo Potvrdiť

8. Zadajte bezpečnostný kód a potvrďte zmenu

9. Skontrolujte si zrealizovanie vašej požiadavky v časti Príkazy z EB


 

1. Prihláste sa do internetbankingu

2. Kliknite na Nastavenia a v Mojich údajoch skontrolujte alebo zadajte mobilný kontakt

3. Vyberte si účet, z ktorého chcete dostávať SMS

4. Zvoľte Operácie nad účtom a zakliknite Výpisy a notifikácie

5. Zobrazí sa vám Nastavenie výpisov a notifikácií. Kliknite na tlačidlo Zmeniť nastavenie notifikácií

6. V nastaveniach, v políčku „Notifikácie transakcií“ vyberte zapnuté. Vyberte sumu, nad ktorú budú chodiť notifikácie. Ak si želáte, aby vám v noci SMS-ky z banky nechodili, vyberte Áno

7. Vyberte spôsob overenia a kliknite na tlačidlo Potvrdiť

8. Zadajte bezpečnostný kód a potvrďte zmen

9. Skontrolujte si zrealizovanie vašej požiadavky v časti Príkazy z EB

 

1. Nájdite bankomat Slovenskej sporiteľne
Vložte kartu a zadajte svoj aktuálny PIN kód.

2. V hlavnom menu vyberte „Zmena PIN kódu“
Zmena sa nedá urobiť, pokiaľ do skončenia platnosti vašej karty zostáva menej ako 2 mesiace.

3. Zadajte nový PIN kód (4 číslice)
Pri voľbe nového PIN kódu dodržujte, prosím, základné bezpečnostné pravidlá:
- Nezadávajte 4 rovnaké čísla, ani časť dátumu svojho narodenia.
- Nezadávajte čísla, ktoré možno ľahko zistiť, napr. časť čísla vašej karty.

4. Na kontrolu zadajte váš nový PIN kód ešte raz
PIN kód si dobre zapamätajte.

5. Vyberte kartu z bankomatu
PIN kód je platný hneď, pri najbližšej transakcii ho môžete použiť.


Dôležité
Zmeniť PIN kód môžete, len ak máte aktivovanú kartu.
Aktivovať si ju môžete cez Klientske centrum: 0850 111 888. Tiež cez internetbanking v časti Detail karty alebo osobne v našich pobočkách.