Cestovné poistenie k platobným kartám
Poistite sa celoročne proti neočakávaným situáciám:
- získate poistenie na celý rok s neobmedzeným počtom vycestovaní
- poistenie nákladov súvisiacich s COVID-19
- na všetky cesty do celého sveta za nízky ročný poplatok
Výhody poistenia
- bude vás ochraňovať pred možnými vysokými finančnými výdavkami spojenými s nepredvídateľnými udalosťami pri vašich cestách do celého sveta,
- pomôže vám preklenúť náklady spojené s výdavkami v zahraničí za lekárske ošetrenie, hospitalizáciu v nemocničnom zariadení alebo prevoz z nemocnice v zahraničí na Slovensko,
- ste poistený počas celého roka a nemusíte sa tak viac starať o kúpu cestovného poistenia pred každou cestou do zahraničia,
- poistenie trvá aj v období blokácie platobnej karty (strata, krádež)
- rodinné cestovné poistenie chráni aj rodinných príslušníkov držiteľa karty (manžel/-ka alebo druh/-žka, deti do ich 19. roku veku bez ohľadu na ich počet),
- rodinní príslušníci môžu vycestovať aj samostatne, bez prítomnosti držiteľa karty.
- ročný poplatok poistenia už od 17 eur.
Čo poistenie obsahuje
- Poistenie liečebných nákladov v zahraničí,
- Poistenie batožiny,
- Poistenie trvalých následkov a smrti následkom úrazu,
- Poistenie zodpovednosti za škodu,
- Poistenie právnej ochrany na cestách v zahraničí,
- Poistenie nepojazdného motorového vozidla,
- Storno zájazdu (so zahrnutím storna letenky),
- Poistenie predčasného návratu zo zájazdu,
- Asistenčné služby,
- Náklady na cestu príbuzného.
COVID-19 a cestovné poistenie
V prípade pandemických ochorení poistenie kryje liečebné náklady, repatriáciu – prevoz pacienta do vlasti, storno zájazdu z dôvodu akéhokoľvek náhleho ochorenia a predčasný návrat na Slovensko aj v dôsledku epidémie alebo pandémie, ktorá znemožnila či výrazne obmedzila jeho zotrvanie v mieste pobytu, pokiaľ boli oficiálne vyhlásené štátnymi orgánmi alebo WHO.
V prípade karantény (v ubytovacom zariadení a pod.) a náklady s ňou spojené sa nepovažujú za náklady na poskytovanie zdravotnej starostlivosti, a teda nie sú poistením liečebných nákladov kryté.
Ak chcete cestovať, odporúčame vám, aby ste sledovali a dodržiavali do dňa vášho vycestovania odporúčania Ministerstva zahraničných vecí SR/Úradu verejného zdravotníctva SR a Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO). Poistenie vám nekryje riziká liečebných nákladov v prípade, že ste vycestovali do krajiny, ktorá bola vyhlásená ako riziková príslušnými orgánmi.
Rozsah poistného krytia
Rozsah poistného krytia v cestovnom poistení závisí od typu platobnej karty, ku ktorej sa bude poistenie uzatvárať.
K platobným kartám typu Business je možné uzatvoriť výlučne individuálne poistenia.
Ako nahlásiť škodu
V prípade poistnej udalosti kontaktujte asistenčnú službu CORIS, na tel. č. +421 / 2 / 53 41 63 71.
Asistenčná služba je vám k dispozícii 24 hodín denne (v slovenskom jazyku).
Ako nahlásiť škodovú udalosť po návrate na Slovensko:
- obratom, najneskôr však do 30 dní po návrate na Slovensko,
- písomne na určenom tlačive, ktoré je k dispozícii na stránke www.koop.sk,
- vyplnené tlačivo a požadované doklady je potrebné podpísané zaslať na adresu: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group, Štefanovičova 4, 816 23 Bratislava.
Súvisiace produkty
Informačné centrum
Dôležité dokumenty
- Zmluvné podmienky
- Sadzobník poplatkov (PDF, 1 MB)
- Cestovné poistenie k medzinárodným platobným kartám Slovenskej sporiteľne (PDF, 666 KB)
- IPID – Cestovné poistenie k medzinárodným platobným kartám Slovenskej sporiteľne (PDF, 122 KB)
- Záznam o poistení (PDF, 157 KB)
- Informácie pre spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy na diaľku (PDF, 138 KB)
Časté otázky a odpovede
- Na dovolenke ma rozbolel zub. Hradí mi ošetrenie cestovné poistenie?
- Auto sme si dali pred dovolenkou skontrolovať v servise. Cestou na dovolenku do Chorvátska sa nám auto pokazilo. Museli sme ísť do najbližšej autoopravovne a prespať v miestnom moteli. Je v cestovnom poistení hradené ubytovanie a oprava auta?
- Aké sú podmienky dojednania cestovného poistenia k platobnej karte?