Výmena platobných kariet Maestro/Mastercard na Visa


Výmena platobných kariet Maestro/Mastercard na Visa


Čo sa nemení

PIN kód

Váš PIN kód zostáva rovnaký. Môžete si ho kedykoľvek zobraziť už aj v Georgovi.

Používanie karty

S novou kartou môžete platiť bezkontaktne a vyberať hotovosť rovnako ako doteraz.

Limity na karte

Limity, ktoré máte na svojej platobnej karte, zostávajú nezmenené.

Mobilné platby

Zaplatiť môžete mobilom alebo hodinkami cez Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay aj Fitbit Pay.

Doplnkové služby

Cestovné poistenie k platobnej karte, vlastný dizajn karty.

Čo sa nemení

Čo sa mení

Platnosť karty

Vaša nová karta bude platná 4 roky.

Apple Pay a Google Pay

S novou kartou môžete platiť mobilom aj naďalej, avšak z dôvodu zmeny čísla karty je potrebné opäť kartu zaregistrovať – úplne jednoducho cez Georgea.

Logo kartovej spoločnosti a číslo karty

Vaša nová Visa karta bude mať nové číslo.

Nakupovanie cez internet

Ak máte kartu zaregistrovanú vo vybraných internetových obchodoch, alebo v predplatených službách je tiež potrebné kartu opäť zaregistrovať.

Čo sa mení

Nezabudnite si vašu novú kartu aktivovať

Kartu si však aktivujte až po jej doručení:

  1. Jednoducho v Georgeovi – pomocou aplikácie alebo vo webovom Georgeovi,
  2. Prvým použitím karty – prvou platbou na POS termináli alebo použitím v bankomate so zadaním PIN kódu.

Aktivujte si svoju Visa kartu a hrajte o skvelé ceny

Vyplňte krátky formulár a zapojte sa do hry.

Trvanie súťaže: 11. 10. 2021 – 28. 2. 2022

Čo môžete vyhrať?

  • 6 x iPhone 12 64 GB čierny
  • 6 x Samsung Galaxy A52s 5G čierny
  • 6 x Apple Watch SE 44 mm vesmírne čierny hliník s čiernym športovým remienkom
  • 6 x Fitbit Charge 4 (NFC) – black/black
  • 6 x Apple AirPods 2019
  • 6 x Elektronický darčekový poukaz Alza.sk na nákup tovaru v hodnote 100 €

Viac informácií o spracovaní osobných údajov.

Časté otázky k výmene kariet na Visa

Všetky debetné karty Maestro a Mastercard postupne nahrádzame kartami Visa. Dotknutých klientov o zmene vopred oslovujeme e-mailom aj správou do webového Georgea. Ak vám už nová karta prišla domov alebo do pobočky, odporúčame vám aktivovať si ju ihneď. Pôvodnú kartu Maestro/Mastercard vám totiž po istom čase deaktivujeme. Bližšie informácie a konkrétne termíny nájdete priamo v Georgeovi alebo v e-maile.

Informáciu o výmene karty posielame minimálne 2 mesiace vopred a klientov pravidelne upozorňujeme prostredníctvom e-mailu, Georgea či SMS. Správu si nájdete napríklad vo webovej verzii Georgea – prihláste sa cez stránku george.slsp.sk a rozkliknite si Schránku správ. Jej názov je „Čaká vás výmena platobnej karty“. Súčasne vám odporúčame, aby ste si v Georgeovi v sekcii Kontaktné údaje skontrolovali, či máte zadanú správnu e-mailovú adresu.

PIN kód sa zmenou na Visa kartu nezmení. Nájdete ho tiež v mobilnej apke George. Kartu je potrebné tiež aktivovať buď v aplikácii alebo prvou platbou so zadaním PIN kódu.

Z dôvodu rozhodnutia hlavného mesta Bratislavská mestská karta zanikla. Všetkých dotknutých klientov sme o zrušení informovali listom, pričom karty sme deaktivovali najskôr 2 mesiace od doručenia výpovede. Zakúpená električenka na MHD zostáva platná aj po deaktivácii karty.

Oslovíme vás dva mesiace vopred. Aby ste informáciu neprehliadli, pošleme upozornenie aj formou SMS. V dostatočnom predstihu sa tak dozviete, v ktorom mesiaci sa uskutoční práve vaša výmena.

Adresu doručenia karty vám pošleme v e-maile, ak je nesprávna, príďte si ju čo najskôr zmeniť do ktorejkoľvek pobočky alebo cez Klientske centrum.

Možnosti ako si aktivovať kartu nájdete na: www.slsp.sk/aktivacia-karty.

Kartu si aktivujte čo najskôr po jej doručení, aby ste na to nezabudli. Najneskôr však do 2 mesiacov od dátumu vydania, pretože po tomto čase vám pôvodná karta prestane fungovať.

Aktiváciou vašej novej karty sa pôvodná karta deaktivuje. Ak si z nejakého dôvodu novú kartu neaktivujete, pôvodná karta vám prestane fungovať v termíne, ktorý sme vám oznámili.

Platobnou kartou od spoločnosti Visa, môžete platiť v rovnakom rozsahu ako s platobnou kartou od spoločnosti Maestro/Mastercard.

Ak potrebujete svoju kartu vymeniť skôr, môžete požiadať o vydanie náhradnej karty. Je to však úkon, ktorý môže byť spoplatnený podľa aktuálneho sadzobníka poplatkov.

Len čo bude vaša karta vyrobená a odoslaná, pošleme vám upozornenie formou SMS. Ak vám karta nebude doručená do 14 dní od prijatia SMS správy, kontaktujte naše Klientske centrum 0850 111 888.

Odporúčame kontaktovať Klientske centrum 0850 111 888 a vašu požiadavku doriešime individuálne.

V súvislosti s prechodom na nové platobné karty Visa, postupne dochádza k deaktivácii platobných kariet Maestro/Mastercard, preto vám odporúčame si vašu novú Visa kartu aktivovať čo najskôr.

Mrzí nás to, že nie ste spokojný s uvedenou zmenou, ale tak ako aj ďalšie slovenské banky sme sa aj my rozhodli pristúpiť k zjednodušeniu a v priebehu najbližších mesiacov postupne vymeníme karty Maestro a Mastercard pre všetkých klientov. Veríme však, že si aj napriek tejto skutočnosti našu novú ekologickú George kartu obľúbite a budete ju používať ešte radšej ako tú predchádzajúcu.

Áno, história pohybov zostane zachovaná.

Ak už máte novú kartu Visa, od júna môžete odovzdať vašu starú platobnú kartu v ktorejkoľvek pobočke. Máme pre tento účel pripravené zberné nádoby. My sa následne postaráme o ekologickú likvidáciu vašej neplatnej karty.

Ak je to karta Maestro/Mastercard, tak vám ju automaticky vymeníme.

Podpisový prúžok na kartách už nie je vyžadovaný. Táto skutočnosť nemá žiadny vplyv na akceptovanie karty po celom svete. Overenie transakcie je vykonávané rovnako ako pri vašej pôvodnej karte pomocou PIN kódu. Vo výnimočných prípadoch mimo Európy môže obchodník požadovať po zadaní PIN kódu ešte aj podpis na účtenku. Tento podpis už ale nie je overovaný s podpisom na karte a jedná sa o administratívny úkon konkrétneho obchodníka.