MIMORIADNY BALÍK POMOCI OD SLOVENSKEJ SPORITEĽNE 


Garancia účtov zadarmo, pomoc s úvermi
a milión eur na boj s nákazou




MIMORIADNY BALÍK POMOCI


Garancia účtov zadarmo, pomoc s úvermi
a milión eur na boj s nákazou

Uvedomujeme si náročnú situáciu a sme pri svojich klientoch aj zamestnancoch.

Vnímame našu zodpovednosť uľahčiť klientom situáciu v čase, keď potrebujú siahnuť na svoje úspory a nemôžu sporiť či splácať úvery. Ako zodpovedný líder a najväčšia banka na Slovensku cítime spolupatričnosť a chceme pomôcť zmierniť následky tejto bezprecedentnej situácie na ľudí a celú našu krajinu.


#spolumamenato prekonať túto náročnú situáciu, prinášame pomoc našim klientom v nasledovných oblastiach:

Garancia účtov zadarmo a zľavy z poplatku za účet na 6 mesiacov

Každému, kto za mesiac február 2020 splnil podmienky účtu zadarmo či za polovicu, banka garantuje túto zvýhodnenú cenu na najbližších 6 mesiacov. Rovnako klienti, ktorým popri splácaní úverov nezostanú dodatočné finančné prostriedky na pravidelné sporenie alebo investovanie, neprídu o zvýhodnenú úrokovú sadzbu v programe Lepšie úroky.

Milión eur od Nadácie Slovenskej sporiteľne a banky na boj s nákazou

Pomôcť sa rozhodla aj Nadácia Slovenskej sporiteľne, ktorá spolu s bankou vyčlení dar vo výške jeden milión eur na pomoc v boji s pandémiou. Tieto peniaze sa využijú na konkrétny účel po dohode s Ústredným krízovým štábom SR.

Pomoc pre firmy a podnikateľov

Dostali ste kvôli aktuálnej situácii do ťažkostí alebo chcete svoje úvery predčasne splatiť či zaplatiť mimoriadnu splátku?

Odporúčame využívať výhody elektronického bankovníctva a novej mobilnej aplikácie Business24 na všetky typy platieb, využitie rôznych nastavení podpisových pravidiel, autorizáciu transakcií pripravených účtovníkom a mnoho iných výhod.

Banku vyriešite cez Georgea – prostredníctvom počítača alebo mobilnej aplikácie môžu ľudia vybaviť

Nainštalujte si Georgea

Aktuálne informácie k pobočkám

Od 11. januára do 24. januára 2021 budú naše pobočky v obchodných centrách otvorené (vrátane víkendov) od 10.00 do 13.00 a od 14.00 do 18.00.

Všetky digitálne kanály fungujú bez obmedzení, pobočky a bankomaty priebežne monitorujeme a zásobujeme hotovosťou.

Súčasne rešpektujeme vládne opatrenia a robíme maximum pre to, aby sme ochránili zdravie svojich zamestnancov a klientov.
Všetky pobočky pravidelne dezinfikujeme a zásobujeme dezinfekčnými prostriedkami a rúškami pre poradcov. V pobočkách sa tiež nachádzajú ochranné plexisklá, ktoré znižujú riziko prenosu koronavírusu.

Aktuálne a priebežne aktualizované informácie o otváracích hodinách a dostupnosti našich pobočiek nájdete tu

Vkladomaty pre manipuláciu s hotovosťou – na vyberanie a vkladanie hotovosti a tržieb môžu ľudia, ale aj firmy a podnikatelia využiť vkladomaty. Slovenská sporiteľňa rovnako prevádzkuje aj najväčšiu bankomatovú sieť na Slovensku a všetky bankomaty pravidelne zásobuje hotovosťou.

Zistite viac o našich vkladomatoch

Výber hotovosti nad 5 000 eur – ak potrebujete vybrať viac ako 5 000 eur oznámte svoj výber z pohodlia svojho domova cez elektronický formulár pobočke, ktorú si vyberiete.

Naši kolegovia z vybranej pobočky vás kvôli potvrdeniu budú kontaktovať čoskoro v čase skrátených otváracích hodín.

Google Pay, Apple Pay, FitBit, GarminPay

Bezpečné bezkontaktné plateniepri platení sa odporúča využívať namiesto hotovosti bezkontaktné platby, či už kartou, mobilom alebo hodinkami. Karta pri bezkontaktnom platení neopúšťa ruky majiteľa, preto nedochádza k prenosu vírusov či baktérií. Rovnako to funguje aj pri platení mobilom či hodinkami. Bezkontaktné platenie aktuálne odporúča aj Svetová zdravotnícka organizácia. Inštalácia mobilných platieb je bezplatná.

Od 22. apríla sa zvyšuje maximálny limit pri jednorazovej bezkontaktnej platbe z 20 eur na 50 eur. 

Call centrum poradí a vyrieši problémy  ak sa potrebujeme poradiť, obráťte sa na call centrum banky. Poradcovia vám na diaľku pomôžu vyriešiť vaše otázky, rovnako je možné cez telefón zadávať platby a riešiť ďalšie úkony (kontakty: *0900, 0850 111 888, zo zahraničia: +421/2/58 26 81 11). Zákaznícka linka je bezplatná.

Z dôvodu aktuálnej situácie:

  • sme museli obmedziť prevádzku našej linky v čase od 22.00 do 6.00. V uvedenom čase môžete využiť služby Georgea (kde môžete aktivovat a blokovať aj svoje platobné karty) alebo nám napíšte na info@slsp.sk,
  • vzhľadom na veľký počet otázok vás prosíme o trpezlivosť. Vašej otázke sa budeme venovať a odpovedať v najskoršom možnom termíne. 

Otázky a odpovede        

Zosumarizovali sme najčastejšie otázky a pripravili odpovede ako bezpečne bankovať.

×
Mobilná aplikácia George
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Teraz na Google Play
Zobraziť