Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá

  • Sme tu pre vás, aby sme vám pomohli Našim cieľom je poskytovať produkty a služby, ktoré vám pomáhajú pri riešení vašich osobných potrieb a životných situácií.
  • Váš názor nám pomáha zlepšovať sa Budeme radi, ak sa s nami podelíte o vašu spokojnosť a ak sa nám niečo nepodarilo, dáte nám o tom vedieť.

Ako nám môžete doručiť váš podnet, názor či reklamáciu

  • osobne v ktorejkoľvek našej pobočke. Oslovte našich zamestnancov, často vám vedia ihneď pomôcť vyriešiť vašu požiadavku.
  • telefonicky na linke Klientskeho centra 0850 111 888
  • prostredníctvom formulára v Internetbankingu
  • prostredníctvom e-mailu na info@slsp.sk alebo kontaktného formulára
  • písomne na adresu: Slovenská sporiteľňa, a. s., Tomášikova 48, 832 37 Bratislava

V záujme čo najrýchlejšieho riešenia vášho podnetu, reklamácie, nezabudnite nám uviesť čo možno najviac faktov (najmä údaje, vďaka ktorým vás budeme vedieť identifikovať) a podrobný popis situácie alebo predmetu reklamácie.

Viac informácií

Čo s vašim podnetom alebo reklamáciou robíme ďalej

  • zaevidujeme ho, situáciu dôkladne prešetríme a hľadáme možnosti riešenia pre vás a pre zlepšenie našich služieb do budúcna
  • odpoveď a zrozumiteľné vysvetlenie sa snažíme pripraviť v čo najkratšom čase, väčšinou to stihneme do 10 kalendárnych dní, v zložitejších prípadoch do 30 kalendárnych dní od prijatia
  • v prípadoch, kedy je nevyhnutné komunikovať so zahraničnou bankou, sa môže lehota riešenia predĺžiť až na 6 mesiacov, o prípadnom predĺžení lehoty vás budeme informovať

Viac informácií nájdete v Reklamačnom poriadku.

Viac informácií

Ak nie ste spokojný s vyriešením

V prípade, ak s riešením vašej situácie nie ste spokojný alebo vysvetlenie a odpoveď na reklamáciu, ktorú ste od nás dostali, nie je dostatočné, je vám k dispozícii aj Ombudsman Slovenskej sporiteľne.

Na Ombudsmana sa môžete obrátiť:

  • e-mailom: ombudsman@slsp.sk
  • písomne: Slovenská sporiteľňa, a. s., Ombudsman, Tomášikova 48, 832 37 Bratislava
  • osobne: po predchádzajúcej dohode, v budove Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej 48 v Bratislave (pre dohodu termínu prosím kontaktujte: ombudsman@slsp.sk)
Viac informácií