Oslovovanie klienta cez telefón externou spoločnosťou

Slovenská sporiteľňa, a.s. má zazmluvnených externých partnerov, ktorí realizujú telemarketingové činnosti v mene Slovenskej sporiteľne (predaj niektorých produktov a služieb, prieskum spokojnosti klientov). 

Momentálne telemarketingovú činnosť vykonávajú tieto externé zazmluvnené call centrá: 

  1. MediaCall, s.r.o.
  2. CreditCall, s.r.o.
  3. Simio, s.r.o. 

Tak ako v pobočke banky overujeme klientov cez Občiansky preukaz, aj operátor call centra si musí klienta Slovenskej sporiteľňe, a.s. overiť, potrebuje si od klienta vyžiadať overovacie údaje. Overenie slúži ako ochrana klienta a predchádzame tak k prezradeniu bankového tajomstva inej osobe. 

Naši zmluvní partneri sú zaviazaní k mlčanlivosti a osobné údaje klienta nemôžu využívať na iné účely. 

Operátor externého call centra si môže od klienta pýtať tieto 4 overovacie údaje: 

  1. Celé meno a priezvisko klienta
  2. Celá trvalá adresa klienta
  3. Posledné 4 čísla rodného čísla
  4. Celé číslo účtu alebo posledné 4 čísla platobnej karty

Zoznam telefónnych čísiel externých partnerov:

MediaCall Creditcall SIMIO
00421/232337581 00421/232780281 00421/373249605
00421/220912381 00421/220912382 00421/372211142
00421/940605140 00421/222115681 00421/373260755
  00421/222115682  
  00421/940605138  
  00421/940605144  
     
     
×
Mobilná aplikácia George
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Teraz na Google Play
Zobraziť