Zviditeľnite svoj začínajúci biznis cez podporu zmysluplných projektov

Máte vo svojom podnikaní správne hodnoty? Nehovorte o nich, radšej ich ukážte. Zapojte svoju firmu do projektu, ktorý má význam. Vďaka nemu sa o vás dozvie množstvo ľudí a nazbierate nových zákazníkov.

Mnoho neziskových organizácií či občianskych združení ponúka firmám rôzne možnosti pre spoluprácu. Môže ísť napríklad o vzájomné partnerstvo, sponzoring alebo charitatívnu reklamu. Niektoré organizácie však majú vymyslené zaujímavé projekty, v ktorých nejde prioritne o finančnú pomoc. Jedným z nich je aj DOBROkarta Bratislavského dobrovoľníckeho centra.

Staňte sa DOBROpodnikom

DOBROkarta je unikátny spôsob ako poďakovať dobrovoľníkom, ktorí sa rozhodli venovať svoj voľný čas iným. Aj keď dobrovoľníci pomáhajú bez nároku na odmenu, Bratislavské dobrovoľnícke centrum si myslí, že si odmenu zaslúžia. Vymysleli preto pre nich DOBROkartu. Nárok na ňu majú tí, ktorí za rok odpracujú aspoň 40 dobrovoľníckych hodín. Vďaka karte získajú výhody od partnerov – DOBROpodnikov v Bratislave a Bratislavskom kraji. Dobrovoľníci sa venujú rôznym činnostiam - doučujú detí v krízových centrách, stretávajú sa so seniormi, starajú sa o svoje okolie alebo sa venujú zvieratám.

Venujte odmenu tým, ktorí ju nečakajú

Stať sa DOBROpodnikom je naozaj jednoduché. Stačí darovať zľavu na vaše služby alebo produkty pre dobrovoľníkov, ktorí pomáhajú vo viac ako 200 organizáciách v Bratislavskom kraji. Spoznáte ich podľa DOBROkarty, ktorou sa preukážu pri nákupe. Za vašu štedrosť získate nálepku DOBROpodniku, ktorú si nalepíte na viditeľné miesto vo vašej prevádzke. Vaši zákazníci tak budú vidieť, že podporujete zmysluplné projekty a dobrovoľníci uvidia, že aj vo vašej predajni môžu využiť DOBROkartu. Navyše DOBROpodnik dostane reklamu na webe a sociálnych sieťach Bratislavského dobrovoľníckeho centra, ktoré má viac ako 6 000 fanúšikov. Dobrovoľníci sa tak o vašom podniku nielen dozvedia, ale je možné, že sa stanú vašimi novými zákazníkmi.

Spoločenská zodpovednosť

Ak keď je so samotným podnikaním množstvo práce a zaberá vám takmer celý čas, pozerajte sa okolo seba. Hľadajte vo svojom okolí projekty, pri ktorých si s hrdosťou môžete povedať, že aj vy ste k nim prispeli. Aj vaši zamestnanci sa môžu zapojiť napríklad do Týždňa dobrovoľníctva, ktoré organizujeme Bratislavské dobrovoľnícke centrum s podporou Nadácie Slovenskej sporiteľne, a priložiť ruku k dielu. Vaši zákazníci tak budú vedieť, že si všímate dianie okolo Vás a pozitívne prispievate k rozvoju komunity. Vďaka tomu budú vyhľadávať vaše služby či produkty s oveľa väčším zanietením.

Ak by ste chceli získať ďalšie rady a tipy, ako vylepšiť svoje podnikanie a získať financie na jeho rozbeh, zapojte sa do nášho Programu pre začínajúcich podnikateľov a podnikateľky na www.zacinamepodnikat.sk.

Pridajte sa k nám na
Krok za krokom
EEPA National Winner 2016. European Commission.
×
Mobilná aplikácia George
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Teraz na Google Play
Zobraziť