V leteckej doprave pôsobí už viac ako 25 rokov. Na detské zážitky zo štartu a pristávania nevie zabudnúť a verí, že lietanie sa opäť raz stane výnimočným zážitkom. Možno po odznení pandémie. Ako prežíva globálnu pandémiu globálna letecká spoločnosť? Ako sa na krízu v Lufthansa Group pripravovali, ako ju manažujú a veria, že sa z nej dostanú? Odpovedá obchodný riaditeľ Lufthansa Group pre Rakúsko a Slovensko, Stephan Linhart. 

V článku sa dočítate:

  • aké boli reakcie cestujúcich na zákaz lietania v prvej vlne pandémie,
  • ako vyzerá krízový manažment Lufthansa Group,
  • kto prežije na trhu leteckých dopravcov,
  • majú low-costoví dopravcovia šancu pandémiu prežiť,
  • aké zmeny môže pandémia priniesť do leteckej dopravy.

Ste riaditeľom predaja pre Rakúsko a Slovensko, zodpovedáte za oba trhy. Vedeli by ste porovnať, ako zvládajú naše dve krajiny toto obdobie?

Posledných pár rokov pozorujem na Slovensku také akčné konanie – „just do it“. Mám pocit, že Slováci sú rýchli v adaptácii na nové alebo krízové situácie. Takýto prístup sa mi veľmi páči, pretože posúva veci vpred. Je to tiež dôvod, prečo verím, že sa vám rýchlo podarí „odraziť“ z pandemickej krízy.